Onderwerp: Dit gaat tegen mijn principes in...
maar ja klant is koning
Ik ben absoluut geen fan maar was wel fan van de hoogte van deze taart, 11 cm en 15 cm doorsnee...

gevuld met aardbeien toetje van Mona, slagroom en chocobolletjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit gaat tegen mijn principes in...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
maar ja klant is koning
Ik ben absoluut geen fan maar was wel fan van de hoogte van deze taart, 11 cm en 15 cm doorsnee...

gevuld met aardbeien toetje van Mona, slagroom en chocobolletjes
die is hoog!!!!! en het thema? ja dat is ook niet mijn ding, maar je hebt het goed uitgevoerd hoor!
Ik zou de taart niet eens aan willen raken! 
vind hem erg leuk
Ik zou de taart niet eens aan willen raken!
whaha.. de neiging om m 'per ongeluk' te laten vallen was ook groot 
moooi 
mooi gemaakt
, en tja...ik woon in de buurt van Rotterdam dus vind hem echt gewéldig 
Ja ik vind het de taart ook top
Moest laast ook een ajax taart maken en van mijn kinderen moest ik met de botercreme eronder schrijven FC Twente haha
Mooi mooi gedaan hoor Lot
Tja als FC Twente fan kan ik deze natuurlijk niet mooi vinden.
Maar ik heb hem zelf ook al eens gemaakt en lang niet zo mooi afgewerkt als deze!
Ik vind hem absoluut mooi strak, hoog enz. alleen zo jammer dat er een vlekje op zit, misschien heeft ie een beetje AJAX nodig om dat vlekie eraf te halen.
vreselijke taart zeker als je net als ik PSV fan bent, maar ere wie ere toekomt hij is mooi heb je knap gedaan !
ik maak uit principe geen Feyenoordtaarten ook Ajax laat ik links liggen tot hilariteit van familie en vrienden
Moest laast ook een ajax taart maken en van mijn kinderen moest ik met de botercreme eronder schrijven FC Twente haha
Mooi mooi gedaan hoor Lot
Dat vind ik nog eens een goeie bak
Tja, ook ik ben geen Feyenoord maar Ajax fan en ik heb al 2x een feyenoord taart gemaakt en toen kwam er eindelijk een Ajax fan
wilde die een gewone voetbal om geen ruzie te krijgen met vriendjes 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit gaat tegen mijn principes in...