Onderwerp: waar goedkoopste eieren
weet iemand waar je het goedkoopst eieren kan halen??
dacht zelf aldi of lidl
misschien weet iemand het??
thanks
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » waar goedkoopste eieren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand waar je het goedkoopst eieren kan halen??
dacht zelf aldi of lidl
misschien weet iemand het??
thanks
ik koop ze altijd bij een groente boertje aan huis
€2,99 voor 30 eieren
nou heb je hier bij ons in huissen veel groenteboertjes aan huis
volgens mij heb je bij de jumbo ook een redelijke prijs bij het budget merk
lidl 10 voor €1,19
succes Gr. colinda
Ik koop ze hier in het achterveld altijd bij een boer, 60stuks voor 5 euro.
maar in deze streek zijn er dan ook heeeeel veel eierboeren.
Sorry, ik ga al een hele tijd niet meer voor de goedkoopste. Doe niet echt veel aan bio, maar vrije uitloop eieren, daar betaal ik graag wat meer voor...
Sorry, ik ga al een hele tijd niet meer voor de goedkoopste. Doe niet echt veel aan bio, maar vrije uitloop eieren, daar betaal ik graag wat meer voor...
Wist je dat vrije uitloop eieren van kippen komen die vaak maar 1 uur per dag buiten komen? Dat is namelijk de minimale tijd die de boeren de kippen buiten moeten laten om de eieren zo te kunnen verkopen...eigenlijk pure oplichting...
Ik gebruik meestal de eieren van de kipjes van een vriendin...die worden lekker gevoerd en scharrelen door het bos en weiland, en dát proef je
dat van mij zijn ook scharreleieren hoor!
bij ah haal ik ze
10 voor 1,59 maatje m
zij net groter dan bij de lidle
anders een turkse winkel zoeken daar zijn ze meestel 30 voor 3.00
euro
Ik gebruik meestal de eieren van de kipjes van een vriendin...die worden lekker gevoerd en scharrelen door het bos en weiland, en dát proef je
Ik ook, bij mij zijn de kapsels dan ook geler, dan wanneer ik eieren uit de winkel heb. Is dat bij jou ook zo?
Natasja-uit-Son schreef:Ik gebruik meestal de eieren van de kipjes van een vriendin...die worden lekker gevoerd en scharrelen door het bos en weiland, en dát proef je
Ik ook, bij mij zijn de kapsels dan ook geler, dan wanneer ik eieren uit de winkel heb. Is dat bij jou ook zo?
Ik las net op een site dat de kleur van de dooier afhankelijk is van de leeftijd vande kip, jonge kippen leggen eieren met lichte dooiers, oude kippen met donkere dooiers?
(ik dacht zelf altijd dat het met het voer te maken had)
De kippen van mijn vriendin zijn max 1,5 jaar oud, want zolang woont ze nu in het huis waar ze de kipjes heeft gekregen.
Ik dacht eigenlijk ook dat het aan het voer lag, maar dan misschien ook een beetje aan de leeftijd.
scharreleieren zijn van kippen die weinig ruimte hebben en waarvan de snaveltjes geknipt worden!! Heel zielig dus.
Biologisch is het best, maar daar betaal je wel voor.
ik heb hier drie dames in de achtertuin die mij van eitjes voorzien....in ruil voor een schoon hok, vers water en lekker kippenvoer
Ik vind "onze" eitjes zeker lekkerder dan die uit de supermarkt!
Natasja-uit-Son schreef:Ik gebruik meestal de eieren van de kipjes van een vriendin...die worden lekker gevoerd en scharrelen door het bos en weiland, en dát proef je
Bij mijn kapsels merk ik het niet echt noemenswaardig, maar als ik bijvoorbeeld pasta carbonara maak, dan heb ik inderdaad echt een gele saus
hier schrik ik dan toch weer van. Ik koop altijd scharreleieren,omdat die een "beter" leven zouden hebben. Nou das dus ook alleen maar verkoop praatjes
Aldi en Lidl zijn veel duurder geworden hoor de laatste tijd... inmiddels al 1.49 (waren 99 cent), dus ik haal ze nu gewoon bij de C1000.
ik koop ze ook bij de marokkaanse winkel 30 voor 2,80
heb ze gisteren bij de lidl gekocht en ze waren idd 1.49 maat m/l
in de buurt maar eens kijken naar een boer die eieren verkoopt.
AH koop ik ze 10 eieren voor 1,29 helemaal onderin het schap.
Witte eieren in een plastic doos
ik koop zo bij de plus 10 stuks voor € 1,15
ene keer zijn de wat groter andere keer zijn het kleintjes dus ik doe standaart 1 ei extra in mijn recepten
Vandaag nog 15 scharreleitjes (M) bij de Hoogvliet meegenomen voor 2,35.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » waar goedkoopste eieren