1

Onderwerp: Wannabee

Hallooo

Hier ben ik...  een wannabee kitchen queen! :D

Ik wil op den duur ook zeelf lekkere taarten gaan bakken,maar ga eerst even lezen hoe jullie dat allemaal doen!

X-je

**Liefs Ilona**

2

Re: Wannabee

Welkom je gaat vast veel leren hier!

3

Welkom en veel plezier!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Welkom hier (en als je eenmaal de eerste hebt gemaakt.....is er geen weg meer terug! :9 )

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

6

door omstandigheden ben ik nu bijna een jaar later begonnen met mn 1e taart... dat was gisteren.... ondertussen is nummer 2 ook al af en nummer word morgen gemaakt!! youhoe!!! I LOVE it!!

**Liefs Ilona**

7

Dan opnieuwe welkom :D Aan het tijdstip te zien is het al te laat, letterlijk en figuurlijk: verslaafd :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

:lol:  jaa was ff her en der filmpjes aan t bekijken en de hele site aan t doorspeuren.....

ga zo maar wel eens slapen hahaha want morgenvroeg staan de kindjes zo weer aan bed en moeten weer naar school enzo!

sleep tight!

**Liefs Ilona**

9

Ja, voor je het weet zit je uren te turen naar dit scherm. Je leert zoveel en krijgt zoveel inspiratie. In heb begin denk je 'als ik dat toch ooit eens zou kunnen maken', maar je staat versteld van wat je echt ook KUNT maken! Vooral veel proberen en weggeven, haha! Veel plezier!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

10

Ben al druk bezig en mn proevers hebben zelfs al gevraagd een taart voor hun te maken!! WAUW!!!! Nieuwe uitdaging!!! Taart op bestelling  hihihihi :D

**Liefs Ilona**