Re: Paas depressie?
Haha, echt een geweldig taartje!
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paas depressie?
Haha, echt een geweldig taartje!
Geweldig!!!
Geweldige kip ondanks dat ie uitgepuft is
Super gaaf!.. (mag ik m opslaan voor wie weet ooit eens )
Oooooh leuk zeg!!!!
Ik vind hem echt super, super, supergaaf! Wat een leukerd zeg, die ogen ook
zoooo leuk!
Wat een ontzettend gave taart!!!
Wat een leukerd
Geweldig weer en die uitdrukking van kip super!!!
ohh wat is die geweldig gaaf zeg !!
wow , en ook zo netjes gemaakt ook en zo komisch
zoals tie kijkt gewelllldig !!
GEWELDIG!!! Wat knap dat jullie altijd super leuke ontwerpen verzinnen!!!
Geweldig!!!
topper hoor
Wat een Super Kip !!!!
Ohhhhh, Geweldig!!
hahahahaha superleuk!!!
Wat maak jij toch mooie taarten!! Fantastisch is deze weer!
Oh, echt weer ge-wel-dig!!!!
kwebbeltje schreef:geweldig!!!! hij is super, lijkt een beetje op de kip van de schilderijen van Nicole Jorna, ik heb er anderhalf jaar geleden een taartje van gemaakt. ff opzoeken..... tja een van mijn eerste puzzel ervaringen whahaha long long time ago. een ouwetje dus, ik vind het wel een beetje lijken. ook zo lekker melig in ieder geval
![]()
Haha, dat lijkt er inderdaad heel veel op, wij hebben hem gemaakt naar een voorbeeld van een knuffel.
Die van jou kijkt al net zo moe uit zijn ogen als deze en ik vindt hem ook erg leuk.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht haha.
En dat schilderij is idd ook naar een voorbeeld van die knuffel (verkoop zij ook op haar site).
Vind hem dan ook helemaal geweldig!!
anneke63 schreef:kwebbeltje schreef:geweldig!!!! hij is super, lijkt een beetje op de kip van de schilderijen van Nicole Jorna, ik heb er anderhalf jaar geleden een taartje van gemaakt. ff opzoeken..... tja een van mijn eerste puzzel ervaringen whahaha long long time ago. een ouwetje dus, ik vind het wel een beetje lijken. ook zo lekker melig in ieder geval
![]()
Haha, dat lijkt er inderdaad heel veel op, wij hebben hem gemaakt naar een voorbeeld van een knuffel.
Die van jou kijkt al net zo moe uit zijn ogen als deze en ik vindt hem ook erg leuk.Dat was ook het eerste waar ik aan dacht haha.
En dat schilderij is idd ook naar een voorbeeld van die knuffel (verkoop zij ook op haar site).
Vind hem dan ook helemaal geweldig!!
Thanks
Onze knuffel kwam niet van haar site hoor, is een amerikaanse knuffel!
Was trouwens wel benieuwd naar de kippenknuffel van haar, maar kan hem helaas niet vinden!
Severn,
Ik kan hem nu idd ook niet meer vinden op haar site
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paas depressie?