1 Laatst bewerkt door chanttie57 (04-03-2010 10:47)

Onderwerp: Voor Dinand Woesthoff en Johnny de Mol (met foto van Dinand!!!)

Mocht ik een taart maken voor de opening van de 2de Tovertuin. Dit is een locatie voor kinderen die onder omstandigheden geen gelukkige jeugd hebben en het Guusje Nederhorst Foundation hoopt hierbij een bijdrage te leveren dat de kinderen in ieder geval een huis hebben waar ze zich veilig voelden. Helaas mocht ik geen foto's daar maken ivm de privacy van de kinderen, maar ik heb wel even voor de opening een foto gemaakt van de taart.

De proff. foto's komen nog mij kant op, dus nog even geduld. Johnny de Mol vond het helemaal geweldig de taart en die heeft er echt heel erg lang naar gekeken en hij kwam zich speciaal aan me voorstellen.

Toen de taart aangesneden werd door Dinand mocht ik de stukjes uitdelen en heb ik uiteraard ook een stukje gegeven aan Dinand, eerst wilde hij niet, maar toen ik zei dat hij niet kon weigeren vond hij dat uiteindelijk ook. Johnny kwam speciaal naar met toe na afloop en ik kreeg een dikke kroel van hem, en zei de taart was heerlijk, en het verhaal achter jou is helemaal bijzonder, (zoals de meeste weten heb ik 2 keer borstkanker gehad) en na afloop ben ik nog even naar Dinand toegelopen en hij zei: de taart was heerlijk, en je had helemaal gelijk, dit kon ik niet weigeren, en GO GIRL YOU"RE SURVIVER !!!! Je bent bijzonder!! Wauw!!!!

Ze vroegen nog om een kaartje, en zeiden: We gaan binnenkort nog meer tovertuinen openen en wij zouden het leuk vinden als jij weer een taart zou willen verzorgen. Ja natuurlijk, ik voel me zeer vereerd!!!!!!

Sorry voor het hele lange verhaal, maar ik vind dit zo verschrikkelijk gaaf, en wat een gave personen Dinand en Johnny!!

Eindelijk tijd om de taart aan te snijden!! Dinand en Phietta (pr)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GVJAIMOV.jpg

Tante perenboom
http://www.mijnalbum.nl/Foto-67RSTRFE.jpg

Woezel met emmer en schep
http://www.mijnalbum.nl/Foto-D3FFYZOW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7XHW4C84.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B3WRPO7T.jpg

Het verzoek was of ik het strand thema kon verwerken en het thema met bloementjes, en voor de rest hoefde er niets bij.

Dus dat heb ik ook niet gedaan. De taart lijkt scheef, maar was het niet hoor, maar ik had het fototoestel van mijn zoon, en daar kan ik niet zo goed mee omgaan, dus nog even wachten op de proffesionele foto's. Omdat de taart zolang bleef staan, begon die uiteindelijk wel te zakken, maar Dinand zei: Je kan het toch niet heel opeten en het is de mooiste wat hier in huis staat. Een echte binnekomer!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Voor Dinand Woesthoff en Johnny de Mol (met foto van Dinand!!!)

Als dank kreeg ik een prachtige bos bloemen overhandigt.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

Wauw, wat gaaf zeg. En Dinand is zo'n lekker ding en Johnny mag er ook zijn, zou ook wel voor hun een taart willen maken. Super. En je taart is fantastisch.

4

heeeel mooi en lief.
en wat gaaf en goed dat je dit mocht doen :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

mooi gemaakt en voor dat doel en die stukken wil iedereen wel een taart maken ha ha  :)

6

Hartstikke gaaf!!!
Je hebt het heel mooi gedaan. Fijn dat je volgende tovertuinen ook mag doen! Gefeliciteerd :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Wat een complimenten! En terecht! Een hele mooie taart en zo te zien volgen er meer....
Mooi verhaal erbij!

8

Nou dat heb je leuk gedaan. :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Mijn complimenten voor je prachtige taart!!!!!!! En poeh hee wat een eer dat je deze 2 mannen hebt mogen ontmoeten.

Groetjes San

10 Laatst bewerkt door nicole th (03-03-2010 20:07)

Wauw Chanttie Wat is die mooi geworden en alles is dan toch goed gekomen met je pillars, heb je nu met deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/imag … 1981_m.jpg gebruikt, want dan kan je de onderplaat toch mooi weg werken!!!
Maar deze stapel = :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

11

nicole th schreef:

Wauw Chanttie Wat is die mooi geworden en alles is dan toch goed gekomen met je pillars, heb je nu met deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/imag … 1981_m.jpg gebruikt, want dan kan je de onderplaat toch mooi weg werken!!!
Maar deze stapel = :thumb:  :Y

Hoi Nicole,

JA die had ik inderdaad gebruikt, en werkte super!!

12

Wow, wat een mooi verhaal en wat een ontzettend gave taart! Ik droom van de dag dat ik zo iets moois kan maken haha

.. Want taart kan altijd!!

13

Sannn schreef:

Mijn complimenten voor je prachtige taart!!!!!!! En poeh hee wat een eer dat je deze 2 mannen hebt mogen ontmoeten.

Nou dat vond ik ook wel hoor!!! Het was echt heel bijzonder en wat een warme personen!! Echt onwijs!! Zo bekend en zo gewoon gebleven, dat maak je niet vaak mee. En ik loop echt al de hele dag op wolkjes!! :D  :D kan het wel van de daken afschreeuwen!! Errrug he?? :think:

14

wat een mooie taart voor zo een bijzondere gelegenheid

15

Wat een leuke taart voor een bijzonder huis. :thumb:
En wat heerlijk voor je dat 't allemaal zo gaaf is!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

16 Laatst bewerkt door jantje1978 (03-03-2010 20:44)

wauw mooie taart mooi verhaal

17

Gaaf!!

18

superleuk voor je en supermooie taart...alleen weet echt niet wie de twee heren zijn ...maar superleuk dat je ws in de toekomst meer taarten mag gaan maken... :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

19

Hoi Chantal,

nou de taart is meer dan top hoor,
en dn ook nog een 'hug'van johnny,het kan niet op
Maar zonder dollen..............geweldige taart.
op naar de volgende(n)

liefs      bart.

20

Wauw Chantal, wat een eer en wat een gave taart heb je er van gemaakt. Een dag die niet meer stuk kan :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

21

Wat ziet de taart er ontzettend leuk uit en wat gaaf dat je nog meer tovertuin taartjes mag gaan maken!

22

Aaahhh, dus dat was de taart waar je niets over mocht zeggen, waardoor we afgelopen dinsdag niet konden frobelen met sugarveil! Hij is gaaf zeg en wat fijn dat je zo'n leuke reacties hebt gekregen en dat hij zo super is geworden! Complimenten joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

23

Hele gave taart!

24

Erg mooie taart en wat een schitterend verhaal "achter de taart"

We zouden eigenlijk een serie moeten starten voor dit soort verhalen..

"De taart en zijn verhaal"  :+

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

25

Super, je kunt echt heel erg trots zijn enne idd je bent een  echt surviver, een kanjer!