1

Onderwerp: (GEVRAAGD) Standaard te leen / te huur

Wie kan mij helpen aan deze standaard:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=829
(de 5 laags mag ook).

Ik heb hem op 24 april nodig in Amsterdam.
Zelf woon ik in Utrecht en mijn medebakster woont in Hilversum. Dus ergens in 1 van deze regio's zou het mooiste zijn.

Graag zou ik hem op 23 april op willen halen en 25 april terug willen brengen.

Alvast bedankt voor het kijken!

Groetjes, Irene (&Irene)

Re: (GEVRAAGD) Standaard te leen / te huur

Hoi Irene,

Ik kan je niet helpen, maar je staat verkeerd. Je zult zo wel verplaatst worden, ik heb de modjes al bericht!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

3 Laatst bewerkt door bibo6c (03-03-2010 10:21)

hey Miciek,
ik heb deze maten (ik denk dat het hetzelfde is wat op de webshop is alleen weet ik het niet zeker 20,25,31 en 35 cm )
ik heb hem van een paar maanden geleden van iemand hier overgenomen, ik woon zelf in utrecht. jij bent welkom om hem op te komen halen. ik hoor het wel

gr's

Hiba

4

Ow, zat ik verkeerd? Sorry!

Hiba,
Volgens mij is dat inderdaad dezelfde met die maten. Maar heb je voor de zekerheid een foto? Of ik kom hem even bekijken, dat kan natuurlijk ook! Ze hebben namelijk expliciet naar deze standaard gevraagd (4 of 5-laags). Dat krijg je ervan als je mensen op het forum laat kijken!  :s Krijgen ze allemaal leuke ideeen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes, Irene

5

Deze is precies dezelfde als in de shop,ik weet dat want Hiba heeft hem van mij overgenomen,hihi

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

MicieK schreef:

Ow, zat ik verkeerd? Sorry!

:Y Geeft niks, maar ik heb hem even verplaatst ;) De workshopsrubriek is alleen voor het vraag en aanbod van workshops.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!