Re: Oogballensoep voor mijn zoon + 3 andere stapels
allemaal zijn ze erg leuk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oogballensoep voor mijn zoon + 3 andere stapels
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
allemaal zijn ze erg leuk
Erg mooie taarten!!
echt geweldig!!!
Wauw, wat een mooie taarten!
Die oogballen..........
Maar die kasteelstapel super roze vind ik helemaal super!
Wauw, leuk hoor en geinspipikt of niet...je moet het ook nog maar voor elkaar zien te krijgen en gelukt is ie!
Wat een geweldige stapels zeg. Mooi strak. Vind je oogballensoep echt geweldig Je tom en jerry zijn ook super. En ach de rest ook
Wat een superleuke stapels allemaal! Die Pooh is ook echt heel schattig.
Die oogbollensoep vind ik een beetje vies maar dat is waarschijnlijk de bedoeling
Alle taarten zijn super die je heb gemaakt, heb ze zelfs even opgeslagen voor als ik inspiratieloos ben
Wat een superleuke stapels allemaal! Die Pooh is ook echt heel schattig.
Die oogbollensoep vind ik een beetje viesmaar dat is waarschijnlijk de bedoeling
YEP
( mijn schoonzusje belde ook de dag naderhand op of mijn kids ook blauw groene poep hadden, moest even navragen en ja hoor ook die van mij hadden een vies kleurtje , kwam waarschijnlijk door de blauwe decoratie gel die ik erop had gesmeerd)
Dus je werd er binnen ook erg jakkie van
Prachtige taarten weer Martine, lekkere flitsende kleuren, superstrak en erg leuke ontwerpen!! Maar je zit dan ook bij mijn bookmarks dus ik zie ze zodra je ze plaatst
Moest errug lachen om de oogballensoep van je zoon, haha, wat een fantasie!! Nog van harte met zijn verjaardag!!
Wat een opdracht van je zoon zeg,maar wel heel leuk uitgevoerd,gefeliciteerd met hem,de andere taarten zien er ook erg mooi en strak uit.
heel mooi, allemaal! Maar mijn favo is toch de tom en jerry! Hoe tom daar in de vlaggetjes gewikkeld ligt
Heel erg gaaf!!! vooral de oogballensoep.
Supertaarten! Vooral de oogballen....heerlijk smerig
Groetjes,
Annette
Ontworpen by MARWA dus ( hoop dat je het niet erg vindt maar hij was echt heeel erg leuk bedankt daarvoor
![]()
Je hebt me eer aan gedaan hoor!
Dat groen en blauw staat zo lekker fris bij elkaar, dat ga ik eens van jou "lenen"
Prachtige taarten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oogballensoep voor mijn zoon + 3 andere stapels