1

Onderwerp: Dancing Queen.

Vandaag een vriendinnetje van onze oudste dochter heel blij gemaakt met deze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8IF6XZU4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYUZ7YNQ.jpg

Ik moest vanmorgen werken, dus snel tussendoor even de taart brengen, breekt me het meisje precies bij de enkels af.... grrrrr. Dus ik in de stress, snel even gelijmd en extra verstevigd met een grotere sateprikker. Kom ik daar vanmiddag, was dat het eerste wat soldaat is gemaakt..  :lol:
Gevuld met Cookie Choco (smaakstof uit Duitsland, mmmm)creme, slagroom met chocoladesnippers en laagje jam.
Bedankt voor het kijken/reageren!

2

Re: Dancing Queen.

heel gaaf :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Nou is niets te zien hoor!! Hij ziet er super uit :Y  :Y
Groetjes C

Liefs, Cedes.

4

superdepuuper, wat een gave taart

5

Cedes schreef:

Nou is niets te zien hoor!! Hij ziet er super uit :Y  :Y
Groetjes C

:shh:  gelukkig had ik de foto's al wel gemaakt, vanmorgen in alle vroegte  :lol:

6

Heel gaaf, ik moet dit weekend ook een hip hop taart maken en dacht ook aan een danser bovenop. Vroeg me alleen af hoe deze rechtop de taart te krijgen. Heb je een tip???

Hij is echt prachtig geworden!

Groetjes Nikki

Het leven is een feestje, daar hoort natuurlijk taart bij!!!

7

Heel leuk!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

8

Leuk !!! Mag voor dit weekend ook iets maken voor een meisje van 11 die van dansen houdt. Ik breek mijn hoofd over hoe ik het ga doen....maar heb ook silhouette(n) in mijn gedachten. Leuk plaatje trouwens!

Groet, Jolanda

Heel gaaf!

10

Wat een leukerd!!

11

Hele leuke taart hoor!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

12 Laatst bewerkt door lotils (03-03-2010 11:50)

leeuw04 schreef:

Heel gaaf, ik moet dit weekend ook een hip hop taart maken en dacht ook aan een danser bovenop. Vroeg me alleen af hoe deze rechtop de taart te krijgen. Heb je een tip???

Hij is echt prachtig geworden!

Groetjes Nikki

Het is niet zo goed bij dat meisje te zien, ietsje beter bij de sterren, maar ik heb de achterkant van wit fondant gemaakt en daar boven op zwart marsepein met tylose erdoor. Express een beetje laten overlappen, zodat je wat schaduw ziet. En een grote sateprikker erachter. Heel goed laten drogen!! (evt. ook nog tylose in het fondant doen) Succes met je hip-hop taart!

edit: het is trouwens een Bratz kleurplaat, kijk maar eens naar het mega hoofd...  :lol:  Misschien had ik achteraf ook nog een neus en kin erbij kunnen maken..)

13

Bedankt voor je tip, ben al heel de ochtend opzoek naar een geschikt plaatje en kon niets vinden. Ga ook maar bij Bratz zoeken ziet er wel leuk uit.

Het leven is een feestje, daar hoort natuurlijk taart bij!!!

14

tof taartje

15

Super leuke taart!

Groetjes San

16

leuke en ook een stoere meide taart , en helemaal af zo met de sterren en de danseres  :thumb:

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

17

Wat een superleuke taart zeg!

18

heel goed gelukt en mooi

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

Heel erg mooi!