1

Onderwerp: Ik heb hem!!!!!!!

Ja,ja eindelijk toch de knoop maar doorgehakt en sinds gisteren prijkt hij op het aanrecht......mijn kitchen aid!!!!!!!!!!!!!!1 :lol:  :lol:

Super blij ben ik met hem.
Meteen een paar vraagjes aan de ervaren gebruikers....op welke stand mixen jullie de biscuit en de botercreme?

Joepie!!!!!! groetjes Debby

2

Re: Ik heb hem!!!!!!!

Gefeliciteerd!!
Zelf heb ik er geen, maar ik wens je veel plezier!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

Proficiat met je nieuwe liefde! Ik heb hem sinds september en kan echt niet meer zon der :D

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

4

He wat fijn joh! Ik ben er ook elke dag nog blij mee (en ik heb er twee  :shh: )
Ik doe de botercreme eerst een tijdje op 1-2 tot alle poedersuiker is opgenomen en dan nog een tijdje op 8 ofzo.

Biscuit maak ik van een eigen recept en dan mix ik de suiker en de eieren op de hoogste stand.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

5

Vragen over het gebruik van mixers etc. mogen in Bakken en Vullen!

dus ga ik hem zo naar Bakken en vullen verplaatsen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

heeeel veeel mix plezier :Y  :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Joepie..gefeliciteerd!

Ik mix biscuit (van de webshop) 9 minuten op de hoogste stand, en dan nog 2 minuten op stand 1 of 2.

8

Gefeliciteerd met je aanwinst, welke kleur? Ik heb een zwarte en draai biscuit 8 minuten op 10 en dan 2 minuten op 1. Botercreme eerst een aantal minuten op 4-5, dan mix erbij en dan nog een tijdje oplopend tot 8 ofzo, gewoon lekker laten draaien en tussendoor even 'schrapen' langs de wand...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek