1 Laatst bewerkt door mascha (03-03-2010 01:23)

Onderwerp: Onder zware druk...

Post ik deze taarten ;)
De eerste is een piratentaart. Niet wat ik er van had willen en kunnen maken, maar het kwam in een hele nare week (dat m'n relatie uit ging) en het lukte me écht niet om er meer van te maken.
Als iemand iets opvalt mag hij het zeggen ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8TA3QYDY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4NFFXWR.jpg

Deze taart vond ik dan wel weer heel erg leuk geworden. M'n 'vriend' (ex dus) is inmiddels verhuisd en ik had er weer wat meer plezier in om te taarten.
Maar de bestelster zei: 'goh, leuk hoor' :S
http://www.mijnalbum.nl/Foto-X6844Q3E.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BSBVFKNG.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: Onder zware druk...

tjeetje, een verbroken relatie is niet niets.... ik weet niet of ik nog wel zin zou hebben om uberhaupt iets te doen.
ik vind het supertaarten!
sterkte verder.
knuffel van mij

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Ai, sterkte met de situatie.. Kan me voorstellen dat je dan even nergens zin in hebt..

Mooie taarten!

Zelf krijg ik ook wel eens van die flauwe reacties hoor, maar als ik dan later op hun hyves kijk dan zijn ze wel helemaal enthousiast..

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Mascha heel veel sterkte, wat zal het moeilijk voor je zijn.
De taarten zijn heeeeel mooi. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

5

Jeetje Mascha wat erg... jullie waren toch al even samen toch?
Je taarten zijn erg mooi  :Y  ik vind die sweet sixteen echt geweldig prachtige frisse kleuren!!!
Als ik eerlijk ben vind ik het onderbord er niet zo bij passen maar misschien komt het op de foto ook anders over  :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

Jeetje, wat vervelend voor je. Ook vanaf hier, heel veel sterkte. En je taartjes zien er desondanks super uit hoor. Die tweede is ook wel wat meer waard dan : Oh leuk hoor!

7

jeetje wat erg voor je...maar je taarten zijn er niet minder om hoor.... :thumb:
heel veel sterkte en hopelijk vindt je wata fleiding in je werk en de taarten...knuffel

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Ps: ben wel benieuwd wat ons op moet vallen  :Y  :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

Wat naar zo´n verbroken relatie :(
Gelukkig hebben je taarten er blijkbaar niet onder geleden :) Ze zijn prachtig! :thumb:
Knap hoor in zo´n gemoedstoestand.

Sommige mensen kunnen zich gewoon niet enthousiast uiten. Ligt aan die mensen, niet aan jouw taart ;)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

Tjeetje Mascha, wat kl*****.
Kan mij voorstellen dat je wel iets anders aan je hoofd had dan taarten. Maar ze zijn wel net zo mooi als anders  :thumb:
Sterkte!!

groeten Annemieke
Cake It

11

geweldig, leuke piraat met zijn gestreepte trui en vieze voeten.

prachtige sweet 16

12 Laatst bewerkt door Handmade by Sonja (03-03-2010 13:33)

Mascha, sterkte hoor en ga nu niet uit frustratie alle dagen taart eten, daar krijg je spijt van hoor :think: !!!

Deze zien er in ieder geval prima uit, piraatje is schattig, mis niets en de stapel is echt heel leuk, sommige mensen reageren misschien iets minder enthousiast, maar ik kan me niet voorstellen dat ze hem niet mooi vond en ze zal van haar visite ongetwijfeld hele leuke reacties hebben gekregen (alleen weer jammer dat jij die dan niet hoort)!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

13

Ocharme, sterkte hoor. Heel knap van je om zulke vrolijke taarten te kunnen maken in deze situatie. Ik vind vooral de 2e héél erg mooi! Ik ken dat soort flauwe reacties (zelfs mijn vader reageert heel lauw op creaties die ik vol trots laat zien), de mensen bedoelen het écht niet zo.
'k Zou de 2e graag opslaan als inspiratiebron als't mag?

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

14

Hi Mascha.........jee wat vervelend voor je en wens veel sterkte.
Je taarten zien er heel mooi uit :Y en de opmerking van de vrouw :x

15

Praaachtige taarten  :thumb:
En jij sterkte!

16

Sterkte in je zware tijd. En dan kan je zo'n understatement echt niet gebruiken. Leuk hoor? Voor zo'n mooie taart, je verdiend veel meer verbazing en enthousiasme! En die krijg je hier: SUPER JOH!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

17

Veel sterkte meis!
Je stapels zijn super

18

Ik vind je taarten prachtig en ik vind het super knap dat je onder deze omstandigheden nog zo creatief zou zijn. Veel sterkte en buiten schijnt het zonnetje, die zal voor jou ook weer gaan schijnen.

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

19

nou ondanks de omstandigheden. (zoals kwebbel al zei dan zou ik ook f fnix willen) heb je weer mooie taarten gefabriceerd hoor!!!

Sterkte deze tijd

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

20

waauw, vooral die tweede is superknap!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

21

Sterkte met de situatie, ik vind je taarten prachtig!!!
Soms reageren mensen lauw/flauw, maar later lees je hele leuke reacties achteraf in een dankmailtje of via via...

liefs

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

22

Charissa schreef:

Jeetje Mascha wat erg... jullie waren toch al even samen toch?

In totaal zo'n 9 jaar, das best wel even ja ;)

Mijn website: Presentaart

23

Hele mooie taarten! Ik sluit me aan bij kwebbel en patricia... Heel veel sterkte!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

24

Super, dat je post! En nog superderder, dat je de energie op bracht om taart te maken in deze nare tijd.

Ik ben weg van de onderste, echt mijn ding! En meer, dan "goh, echt leuk" :lol: . Wij zien hoe strak die is, dat iedere laag lekker hoog is, dat je kon stapelen zonder afwerkingsrandje, dat de strik mooi recht over het midden loopt, maar ja, wij zijn ook kenners!

En oh ja, als je toch iets wil weten......ik vind het onderbord iets minder mooi erbij kleuren (op de foto dan, want ik weet maar al te goed, dat het in het echt vaak anders overkomt).   ;)

Groet, Jolanda

25

ik vind je taarten heel mooi geworden hoor!!
Sterkte nog, een relatie verbreken is nooit leuk.