1 Laatst bewerkt door kez (28-02-2010 12:23)

Onderwerp: generale repetitie

hi allemaal,
voor een vriendin mag ik in mei haar bruidstaart maken!! Nu heb ik dat nog nooit gedaan dus dacht ik...ik maak er een van dummies... als generale repetitie...
Dit moet m dus gaan worden...als jullie tips/adviezen/ideeen/kritiek hebben hoor ik het graag, want met jullie hulp wordt de echte vast perfect...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGBZH8FO.jpg

groetjes
ohja, moet ik niet vergeten te zeggen dat ik veeeel inspiratie uit een taart van Wendy heb gehaald!

2

Re: generale repetitie

ik vind hem erg leuk geworden!!

Ik vind het wel jammer dat de parelketting boven op de eerste laag van ondere niet helemaal strak loopt vanwege de strepen die over die laag heen lopen.
Misschien dat je dat nog kan veranderen?
(even meedenken hoe... :think:) Ik zou denk het het stukje onder de parels heel dun uitrollen zodat de kleur van de streep wel doorloopt maar dat parels wel plat op de taart komen)

Liefs, Zanoni

3

ik vind hem heel erg mooi
echt super leuk en dat hart er zo boven op

alleen lijkt het als de onderste lijntje soms iets scheef zitten

groetjes
dorinda

erg mooi, ben benieuwd naar de officiele taart, zo te zien wordt dat ook een plaatje!

5

heel mooi! ik weet niet als het kan maar het lijkt me mooier als er twee hartjes zijn...in elkaar verbonden in plaat van een. maar dat is mijn idee....misschien hebben de bruidspaar 1 hart gekozen.
veel succes en het word vast een mooie taart

Be in love with what you have

6

Wat prettygem zegt, had ik dus ook: voor een bruidstaart zou ik twee hartjes doen...
Maar ik vind het idee van zo'n hartje op z'n kant wel heel gaaf, en hij is wel echt mooi strak!

En verder is ie echt mooi! :)

7

Mooi  :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

als aanvulling op de anderen, ik zie niet of het nou express of per ongeluk is gegaan, dat de strepen op de onderste scheef zitten, sommige dan. Die dunne blauwe. als je toch voor scheef gaat, zou ik het opvallender doen, nu lijkt het een foutje.
Die 2 strepen over elkaar heen, daarvan zit de onderste scheef en dat prikt bij mij direct in het oog. Hij buigt iets af naar links.
Verder  :thumb:  vind die groepjes van 3 kleine hartjes erg leuk!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Ik herken het ontwerp direct, want ik heb onlangs ook een oefendummie gemaakt, naar diezelfde taart.
Ik vind hem erg mooi, maar idd zoals tipsytaartje zegt, de strepen op de onderste taart, zou ik proberen recht te krijgen.
Verder alleen maar complimenten!

Dat is toch een taart waard?!

10

bedankt voor jullie meekijken en tips! het was inderdaad de bedoeling dat de streepjes zouden afbuigen, maar ik ga ze op de echte taart toch recht doen...en dan met een meetlint erbij zodat het echt recht wordt!
TNX,
Karlijn

11

Super zeg, zo'n voorbereiding! Over de streepjes weet je het al, en inderdaad proberen de parelketting "recht" te laten lopen.
En voor DE perfecte afwerking zou ik t.z.t. een beklede cakedrum (met lint) eronder doen.
Het wordt vast een prachtige bruidstaart, succes!

Groet, Jolanda

12

Mooi hoor!!

13

Het geheel,de kleuren  en versieren zijn erg mooi zo,en ook ik net als de andere dames een recht arelrandje oogt mooier en strakker.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

geen toevoegingen meer, zal een mooie taart worden als ik de dummy al zo zie

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

15

Hé, wat leuk, ik herken het hart! Ik heb laatst een bruidstaart gepost en daar schreef je al dat je ook zo'n soort schets had liggen. Hij is mooi geworden! De echte wordt vast nog mooier met alle tips die je hebt gekregen! Succes ermee!