1

Onderwerp: Hand in hand ......

Als verjaardagscadeautje voor Luc. Hij wordt 10 jaar en helemaal fan van.....Feyenoord....

Wederom simpel gevuld met BabnketBakkersRoom en aardbeienjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8MGI7W4Q-G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YN8QHDIW-G.jpg

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

2

Re: Hand in hand ......

Mooie strakke taart!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

3

Schoentje en (halve) bal gemaakt van de gekochte uitstekers in Birmingham....

Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

super mooi

5

heeeel mooi.

en een hele mooie schoen.
leuke uitsteker om te verkopen in de heb shop?
die zou ik nl ook wel willen hebben :D

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Bedankt allemaal....voor de lieve woorden..

7

Mooie taart geworden hoor!
Moet binnenkort toch echt eens even mijn zusje bezoeken die in Londen woont  :Y denk dat ik dan wel een extra leeg koffertje mee moet nemen voor de terugweg haha

Heb je het logo geprint?

groetjes Bianca

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

8

Pienemien schreef:

Mooie taart geworden hoor!
Moet binnenkort toch echt eens even mijn zusje bezoeken die in Londen woont  :Y denk dat ik dan wel een extra leeg koffertje mee moet nemen voor de terugweg haha

Heb je het logo geprint?

groetjes Bianca

Ja dat moet je zeker eens doen...je zus bezoeken en niet vergeten dat extra koffertje...komt op zeker vol! En ja die is geprint...Ilsepilsje heeft dat voor mij gedaan.....