1

Onderwerp: taart voor een adoptie!

mijn overburen mogen 5 maart afreizen naar china om hun dochtertje te halen.
nu wilde ik graag iets leuks voor ze maken, maar wat?? geen inspiratie. dus ik dacht ik heb anders nog tot 20 maart dan komen ze weer thuis.

maar nu zag ik de stapel van Jeetje. met de pandabeer op lotusbloem, en het yin-yang teken. helemaal geweldig en ik wist wat mijn taart moest worden. dus Jeetje heel erg bedankt, ik hoop niet dat je het erg vind dat ik jouw idee geinspikt heb.

http://img718.imageshack.us/img718/559/voordetaart198.jpg

het chinese teken betekent geluk. en de zijkant is lucht met wolkjes, dat "moest" van mijn zoon (5 jaar), want ze gaan natuurlijk met het vliegtuig.

bedankt voor het kijken.

mama-tijd = tijd voor taart!!

2

Re: taart voor een adoptie!

moooi en heel lief van je :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wat een geweldig idee voor een adoptie taart, twee landen zo "verenigen". En ik heb opeens weer een idee voor m'n zus die met een Amerikaan getrouwd is.  :lol:

Tnx.  ;)

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

4

Leuk gedaan,ziet er mooi uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Mooi gemaakt en de reden erachter is nog mooier :thumb:  :thumb:

6

Hele leuke taart!!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

7

Wat is die taart gaaf zeg!!

I love to make cakes, but I prefer to eat them

mooi taart en mooie gedachte

9

Mooi!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

10

Schitterend gemaakt  en heel leuk! Mijn broer heeft ook 2 kindjes uit China en zitten met veel liefde te wachten wanneer ze hun derde kindje mogen gaan halen.....dus je ideetje hou ik in mijn achterhoofd als je dat niet erg vind!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

wat een bijzondere taart, daar zullen ze wel erg blij mee zijn

Prachtig!
Ja ze zullen dit vast heel mooi en lief vinden!  ;)

13

Goh Jeetje ( :lol: ), ik ben helemaal vereerd! :D

En natuurlijk is het geen probleem, ik haal hier ook genoeg inspiratie vandaan en het idee van de vlaggen-yin/yang komt ook van een (andere vlaggen)-plaatje van internet, dus ook niet geheel en al (c) van mijzelf. ;)

Mooie strakke taart met lekkere heldere kleurencombi heb je ervan gemaakt, complimenten! En je zoon heeft er kijk op, die wolken passen er perfect bij.  :thumb:

14

Heeft niemand het probleem dat de foto's zo groot zijn dat ze niet in beeld komen? of ligt dat aan mij? Ik was erg benieuwd naar dit taartje :)

15

Heel mooi gedaan. houd je hem zo lang in de vriezer, of maak tegen die tijd weer een nieuwe?

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

16

dank jullie wel voor de complimenten!

mijn overburen vonden het prachtig. en reageerden super gewelidg.
ze gingen er gelijk foto's van maken, en de taart komt op hun adoptie site! dat vond ik wel weer een eer.

verder heb ik aan hun de keuze gelaten, eten of vriezer. de buurvrouw zei gelijk: vriezer! want ik wil hem zo lang mogelijk bewaren.
en de buurman zei: echt niet: van de week als de grootouders komen gaan we hem met zijn allen eten! feest vooraf!

dus ze gingen hem toch eten. (waarschijnlijk is hij al op)

het was erg leuk!

groetjes monique.

mama-tijd = tijd voor taart!!

17

marieke81 schreef:

Heeft niemand het probleem dat de foto's zo groot zijn dat ze niet in beeld komen? of ligt dat aan mij? Ik was erg benieuwd naar dit taartje :)

Ik heb hetzelfde probleem  :(