1

Onderwerp: Pinpopje

Dames voor de barbie taart die ik binnekort wil maken of proberen ,ben ik een barbiepopje nodig en nou hebben de dames in dop ze zelf wel ....maar zag in verleden ook wel in shop van die pinpopjes ....weet niet wat ze kosten  :nooo
Dus ook hier weer graag advies ,wat ik het beste kan doen ....moet twee maken dit jaar voor de dames  :Y  :rolleyes:  :D

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

2

Re: Pinpopje

Over het algemeen vind ik echte barbies mooier, met name het haar. Maar vaak is het zo dat de benen te lang zijn. Dus je kunt er een taart onder maken (of een laag biscuit) of anders de benen er af halen. Wat dat betreft is een pinpoppetje wel handig.

Als je de barbie in plakband rolt, kan je hem samen met de kleertjes cadeau doen, vinden ontvangstertjes vaak ook leuk!

Al met al een kwestie van voorkeur en wensen, afweging...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

bij de blokker zijn er mooie barbies voor 3 euro )die gebruik ik zelf altijd

bij zeeman zijn ze volgens mij 1 euro

bij action ook leuk ekleine barbies in een fles
prijs weet ik zo gauw even niet

4

Vraag je nu of dat iemand ze te koop aanbiedt of wilde je alleen iets weten?Want anders sta je verkeerd volgens mij.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

5

Volgens mij sta je ook in de verkeerde rubriek.  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

6

Volgen mij ook :Y

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Nou vragen  :Y ja om advies  :o en omdat ik al een paar mnd uit de running ben geweest door twee operatie,s ...wist ik niet dat Zeeman /Blokker voor zo weinig geld van die popjes te koop heeft  .

En om een barbie te kopen zo,n dure nee vind ik jammer van het geld ,ze hebben alle twee al zoveel speelgoed ,dus nee geen echte  barbie voor de dames :nooo  :rolleyes:

Maar bedank jullie voor advies en mn excuus dat ik hier verkeerd stond qwa topic
Om deze twee dametjes gaat het  :)

Gr Marian      http://i47.tinypic.com/2rhsc5s.jpg

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

8

Ik heb laatst voor het eerst een barbie gemaakt en had een extra taart voor eronder. Die bleek echter niet nodig, omdat m'n biscuit in de blanda20 zo mooi omhoog gekomen was, dat het samen met de kleine blanda 12 erbovenop, hoog zat was om de benen van de barbie (eentje van 2 euro bij de zeeman) kwijt te kunnen :)