1

Onderwerp: narcis uitsteker

Weet iemand waar ik die Narcis cutter uit de Mjam Taart kan kopen?Ik heb al zo gezocht op internet die zelfde kan ik nergens vinden.Ik heb Francisca ook gemaild ik denk dat zij het druk heeft,of ik ben ongeduldig. :o   Maar ik wil een bestelling doen en misschien kan ik dit dan mee bestellen.

Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken. :thumb:

groetjes van Ann

2

Re: narcis uitsteker

deze?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=633
Oh nee, ik heb nog even in de mt gekeken en dat is niet dezelfde. Ik denk dat die i.i.g. al groter is.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

ik weet niet van welk merk die uitstekers zijn, maar er van uitgaande dat je geen tientallen narcissen gaat maken, kun je ook die 2 malletjes rechtsbovenin de pagina overtrekken, uitknippen en dan gebruiken door om je fondant oid heen te snijden. ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik heb toevallig het weekend narcissen gemaakt met die Mirjam linkt. En dat terwijl de uitleg (niet die uit de MjamTaart! trouwens) met een andere uitsteker was. Met een beetje creativiteit kom je een eind hoor :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Hartelijk dank voor jullie reactie. :thumb: Dat tekeningetje wat er bij staat zou dat de ware grote zijn?Daarom hebben ze dat er bij getekend omdat die uitsteker hier niet te krijgen is zeker.Ik ga bij mijn bestelling die van Mirjam meenemen.Maar ook die malletjes proberen. :Y

groetjes van Ann

6

Hoi,

Narcissen cutters van het engelse merk
Tinker tech

Verkoop        A piece of cake thame

3 maat series

www.apieceofcakethame.co.uk

groet     Bart.