Re: Paas depressie?
ik vind hem echt super
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paas depressie?
ik vind hem echt super
Die is leuk geworden... wat een schatje
Hélemaal TOP!!!
hahaha erg leuk!
GE-WEL-DIG!!!! Echt helemaal super, met die uitstraling ook! Heel origineel!
Wat een leukerd!
haha, hij is superleuk!
geweldig!!!! hij is super, lijkt een beetje op de kip van de schilderijen van Nicole Jorna, ik heb er anderhalf jaar geleden een taartje van gemaakt. ff opzoeken..... tja een van mijn eerste puzzel ervaringen whahaha long long time ago. een ouwetje dus, ik vind het wel een beetje lijken. ook zo lekker melig in ieder geval
geweldig!!!! hij is super, lijkt een beetje op de kip van de schilderijen van Nicole Jorna, ik heb er anderhalf jaar geleden een taartje van gemaakt. ff opzoeken..... tja een van mijn eerste puzzel ervaringen whahaha long long time ago. een ouwetje dus, ik vind het wel een beetje lijken. ook zo lekker melig in ieder geval
![]()
Haha, dat lijkt er inderdaad heel veel op, wij hebben hem gemaakt naar een voorbeeld van een knuffel.
Die van jou kijkt al net zo moe uit zijn ogen als deze en ik vindt hem ook erg leuk.
Hij is super leuk
Geweldig, wat een enorme leuke taart!
Hihi, hij doet mij ook een beetje denken aan een ouwe kip van mij, die keek ook zo uit zijn ogen, haha. Hij is heel gaaf!
Wat leuk zeg. Het is dus een paas"dip" in plaats van kip hahaha
Whoow ben diep onder de indruk!
Bedankt allemaal!
Hahahaha, kwebbel...daar lijkt hij inderdaad wel wat op!
En taartdoos, super...ook al zo'n leukerd!
Whahahaha...paasDip!
Wat gaaf!!!!
Oh die is leuk!!!! Wat ontzettend gaaf toch die 3d taarten!
haha
hij is geweldig!!!
Super gaaf
Wat een gave kip, helemaal leuk!
Het is wel een hele leuke en komische kip
GEWELDIG! Mijn man (en ik dus ook) heten Haneveld en ik heb ook een keer een klein naakt sip kuikentje geboetseerd, maar in het groot is hij echt SUPER. Die ga ik onthouden!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paas depressie?