1

Onderwerp: goede combinatie?

Moet wat maken voor een vriendin.
ze is gek op caramel, dus ik dacht aan dulce de leche als vulling.
dat zag ik hier op het forum. Maar  is dat ook lekker met een laagje slagroom met frambozen? Omdat dat wat frisser is, dacht ik :s
Ik kom er niet uit! Jullie?
Alvast bedankt!

This too shall pass!

2

Re: goede combinatie?

Je kan sowieso kijken in de sticky note in dit topic wat goede combinaties zijn. Ik denk dat je daar wel wat kan vinden :Y

3

Ja, maar deze staat er niet bij.....

This too shall pass!

4

Dan kan je het natuurlijk ook altijd in een kleine hoeveelheid proberen? Dat vind ik altijd de beste/ leukste/ veiligste manier :Y

5

Eigenlijk kan er zo veel....

Houdt ze van Mars? Dan zou je een soort marsachtige taart kunnen maken, chocoladebiscuit, gevuld met een laag chocolademousse, een laag dulche de leche met in stukjes gehakte chocolade erover gestrooid. Of houdt ze meer van de smaak van caramelsnoepjes? Je kunt Werthers echte-vulling maken, en of roomkaasvulling/slagroom met stukjes toffee erdoor, ook lekker. frambozen passen daarbij, maar bijvoorbeeld ook kersen (jam of vlaaivulling). Viervruchtenjam kan ook, is ook lekker fris.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

hmmmmm...dat klinkt lekker allemaal!
En idd een goed idee om even in het klein uit te proberen!

This too shall pass!

7

hmmmmm...dat klinkt lekker allemaal!
En idd een goed idee om even in het klein uit te proberen!

This too shall pass!

8

Ik heb laatst een taart gemaakt met 1 laag dulce de leche en 1 laag bc van mix met patidess-praline door gedaan. Vond ik erg lekker.

9

ik vind de dulce de leche gecombineerd met lemoncurd erg lekker!

groetjes,
Marije