Onderwerp: Kleine parade van dit weekend
Dit weekend erg veel gebakken, naar mijn doen dan he.
De eerst was mijn eigen verjaardagstaart. Ideetje wat geinspipikt vanop internet maar ik vond het zo'n prachtige taart! Wou zeker dat kleurplaatje van Hello Kitty gebruiken omdat het een kleine referentie was naar mijn dochter en zoontje
Ik ben na mijn bevalling nog niet terug gaan werken, heb nl loopbaanonderbreking genomen maar toen ik hoorde dat een goede vriendin vanop het werk zwanger was kon ik het niet laten om een buiktaartje te maken. Dat wou ik al een hele tijd uitproberen en ik vond het SUPERLEUK om te doen!! Kan haast niet wachten om er nog een te maken. De buik was niet erg strak bekleed wegen tijdgebrek maar ik ben er toch SUPERTROTS op.:laugh: 
Als laatste heb ik dan nog CC's gemaakt voor een andere vriendin op het werk die ook jarig was. Heb ik wel erg snel en simpel gehouden want er was niet veel tijd meer over voor mijn bezoek kwam
. Met de cuttlebug happy birthday en de groen met gele is een taartje op tafel maar dat kan je niet duidelijk zien op de foto. Was ook nog maar de tweede keer dat ik CC's gemaakt heb dus tips en opmerkingen zijn ZEKER welkom! Voor de taartjes natuurlijk ook
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN