1

Onderwerp: Ikea ijsblokjes vorm kan dat in de oven??

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60138113

Deze, ik zou graag mini cupcakejes maken voor de kids op mn kdv, maar twijfel of ze in de oven kunnen...
Heeft iemand dit al uitgeprobeert??
Ik zie wel als k zoek dat mensen er bonbons mee maken, maar of het in de oven kan??
Er staat alleen voor water op de site van ikea, maar t is siliconen.... dus misschien dat het kan...

Wie heeft dit al geprobeert?
Oh en sorry als mn vraag in de verkeerde rubriek staat.... (gebeurt 95% van de tijd hahaha)

2

Re: Ikea ijsblokjes vorm kan dat in de oven??

Volgens mij ..... :think: .... heeft iemand het een keer geprobeerd en werd het een ongelofeloze vieze stinkzooi, zou het maar niet doen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

hmmm jammer :rolleyes:

Nee niet in de oven doen hoor. Ze smelten meteen. Ze kunnen niet tegen de warmte

5

ik heb het eer gister geprobeerd en hij vond het niet heel erg leuk jammer genoeg  :nooo

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigd als je het deelt !

6

Bij de xenos kan je siliconen bakvormen halen voor 12 mini-cc's. Miss heb je daar wat aan.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

7 Laatst bewerkt door marieke84 (02-03-2010 14:11)

Op 1 of andere manier 2 keer gepost. Sorry  :o

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.