1 Laatst bewerkt door biancaR (10-06-2010 15:19)

Onderwerp: mijn eerste puzzelplaatje

Vandaag voor het eerst een puzzelplaatje gemaakt. Ik ben er wel even mee bezig geweest maar voor een eerste keer valt ze me niet tegen. Van de week krijgt ze een plaatsje op een taart. Als jullie nog tips of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

2

Re: mijn eerste puzzelplaatje

Mooi gedaan hoor. Ik moet ook nog beginnen aan m'n eerste puzzel. Hoe bewaar je zoiets en hoe lang kun je dit bewaren?

3

Prachtig voor een eerste keer!  :Y
Helemaal MM!
Jij hebt geen tips nodig  :nooo

4

Sonja185 schreef:

Mooi gedaan hoor. Ik moet ook nog beginnen aan m'n eerste puzzel. Hoe bewaar je zoiets en hoe lang kun je dit bewaren?

Ik heb het plaatje nog op de showtas zitten en heb hem zo in de huishoudfolie gepakt. Ik heb ook gelezen dat je hem in een luchtdicht bakje zou kunnen bewaren. Ik ga het plaatje dinsdag op een taart doen, maar volgens mij kun je een puzzelplaatje vrij lang bewaren.

5

mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

erg leuk geworden!

Liefs, Zanoni

7

Jee voor de eerste is het echt super hoor. En dan gelijk een Mega Mindy  :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

bedankt voor jullie reacties. Ik zag er erg tegen op om er aan te beginnen maar toen ik eenmaal met haar bezig was vond ik het steeds leuker om te doen. Op naar het volgende puzzeltje

9

Ik vind haar mooi gelukt hoor  :Y

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*