1 Laatst bewerkt door mignonne (14-10-2012 16:58)

Onderwerp: Funcakes marsepein 1:3

Heeft iemand toevallig al de nieuwe Funcakes marsepein 1:3 geprobeerd? Ik zag dat ze die nu bij de webshop verkopen.
Ik ben nl. benieuwd of hij te vergelijken is qua kleur en smaak met de Zeelandia 1:3 (dat is voor mij tot nu toe de beste).

Re: Funcakes marsepein 1:3

Ik ben ook wel beniewd: de marsepein 1:3 die ze eerst verkochten was ook altijd goed. Ik weet alleen niet meer of dit ook van Fun Cakes was. De marsepein 1:4 van Fun Cakes vind ik wel prettig om mee te bekleden.

3 Laatst bewerkt door mignonne (14-10-2012 16:58)

Aangezien ik hoognodig marsepein moet bestellen, haal ik dit bericht nog even omhoog, misschien heeft iemand de funcakes 1:3 inmiddels geprobeerd?

4

Ik ben hiet ook wel benieuwd naar eigenlijk. Weet je het al mignonne?

5

Ik ben hiet ook wel benieuwd naar eigenlijk. Weet je het al mignonne?

Ik heb gehoord dat hij goed van smaak is maar iets geliger dan de Zeelandia. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Ik heb i.v.m. het iets  geliger zijn toch maar weer een 14 kg. doos Zeelandia gekocht.

Groetjes

6

Oke bedankt! Ik heb ook al de 1:3 van de tastyshop geprobeerd, die is ook prima en niet gelig. Ik ga hem toch maar proberen denk ik. :)

7

Hoi,

Ik had eerst altijd de 1:4 marsepein van Funcakes, later de 1:3.
Vandaag heb ik voor het eerst een doos van Zeelandia van 14 kilo gekocht omdat ik daar zulk goeie verhalen over las en een klein stukje eruit gehaald om even te voelen en te proeven, maar deze is dus echt wel de fijnste en lekkerste die ik tot nu toe gehad heb!

Groetjes,
Michelle

8

Zeelandia ken ik dan weer niet, maar ik gebruik graag de funcakes marsepein 1:3 hoor!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."