1

Onderwerp: kleine kroontjes

ik heb al gekeken bij de zoekfunctie en er zijn vele gemaakt..maar nergens kan ik terug lezen wat de beste manier is..heb binnenkort cupcakes met prinsessen thema..dus wilde van die kleine kroontjes maken...het moeten er heel veeeeeeeeeeel worden dus wilde even de beste tip/manier hebben of er een sjabloontje voor is... dus wie weet het??? alvast bedankt!
groetjes
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: kleine kroontjes

ik maak altijd gelijke trookjes niet te smal.
ik heb dan een klein uitsteker driehoekje waarmee ik de puntjes uitsteek.
maak ze van fondant met thylose.

hoop dat je hier wat aan hebt

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

en waarom heen doe je ze voor te drogen? is maar klein he...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

bien verkoopt een uitsteker voor klein kroontje. ik denk dat de doorsneden 1,5 a 2 cm is

je moet dan niet te dun uitrollen, dan kun je heb zonder iets rechtop zetten. :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

doe ze inderdaad nergens omheen. ze blijven altijd wel staan omdat ze klein zijn.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

tipsytaartje schreef:

bien verkoopt een uitsteker voor klein kroontje. ik denk dat de doorsneden 1,5 a 2 cm is

je moet dan niet te dun uitrollen, dan kun je heb zonder iets rechtop zetten. :)

thanks ga meteen ff kijken de grote heb ik al van Bien....maar nit gezien dat er een kleine was

7

nou ja zeg............dat is ook kijken langer dan je neus lang is.... heb ik de uitsteker gewoon hier al liggen....ik dacht ga toch eerst maar eens kijken want ik weet dat ik meestal de spulletjes van Bien haar winkel al heb...zit dat kleine kroontje er gewoon bij hahahaha :+  duhhhhhhhhh
in ieder geval bedankt emmy and Tirza

wahahahaha !!!! lekker slim!!! :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs