Onderwerp: Rechthoekige taart
Hai All!
Ik heb een biscuit gebakken in een brood bakblik en nu ben ik ook zoek naar tips (of een how-to) hoe ik deze het beste, plooi-loos) bekleden kan. Iemand?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Rechthoekige taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hai All!
Ik heb een biscuit gebakken in een brood bakblik en nu ben ik ook zoek naar tips (of een how-to) hoe ik deze het beste, plooi-loos) bekleden kan. Iemand?
Heb je het broodbakblik wel helemaal bekleed? Ik doe alleen de bodem. De zijkanten vet ik wel in.
Heb je het broodbakblik wel helemaal bekleed? Ik doe alleen de bodem. De zijkanten vet ik wel in.
Volgens mij bedoelt Marion hoe ze de cake kan bekleden en niet de vorm
@ Marion: Ik denk het zelfde als bij een vierkante. Waarschijnlijk staat er hier links wel wat over bij de howto's. Maar voor de zekerheid: Eerst de hoeken en dan langs de zijkanten alles netjes verdelen en gladstrijken.
Oeps! .Ik vond de vraag al vreemd. NADAT Marion de biscuit gebakken had vraagt ze hoe ze deze (vorm) het best kon bekleden. En ik dacht dat ik zo goed was in het begrijpend lezen...... Heb al een aantal keren op iemand gereageerd op het forum die de vraag niet goed begrepen had. Is dit nu mijn straf?
Maar idd. bij de hoeken beginnen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Rechthoekige taart