Onderwerp: Een taartje in ruil voor een tv
Het was de bedoeling een wit taartje te maken met zwarte patchwork tulpen erop. Het ging alleen (lang verhaal) niet zoals ik gepland had dus is het dit geworden. Hij is erg goed bevallen gelukkig!
Vulling: bokkenpootjesslagroom
Het verhaal achter het taartje is niet zo leuk als de titel misschien doet vermoeden.
Een goede vriend van mijn moeder kwam er pasgeleden achter dat hij kanker had (alvleesklier met uitzaaiingen naar de lever), niks meer aan te doen.
Omdat hij aan het sparen was voor een mooie nieuwe tv en hij wist dat hij niet lang meer te leven had, heeft hij 'm toch gelijk maar gekocht, waardoor hij een hele goede en mooie tv over had.
Ik heb deze toen gekregen (hij wilde er geen geld voor) en heb toen als dank een taartje gebakken.
Deze heb ik vorige week gegeven toen we de tv op gingen halen omdat hij toen eindelijk na 3 weken zijn nieuwe tv binnen had.
Ik hoor het van mijn moeder dat hij zaterdag is overleden, daarom kwam ik er weer op m'n taartje nog te plaatsen, anders was ik het helemaal vergeten.
Ik ben echt zo blij dat ik nog op tijd ben geweest, dat hij er nog van heeft kunnen genieten.
Nou, hier het taartje dan maar (vergeet ik m door heel het verhaal nog bijna te plaatsen!
)

word er altijd verdrietig van van zulke verhalen