Onderwerp: Zou ik het aandurven? Mijn eerste opdracht..
Gisteren al blij m'n Panda-topper geplaatst bij Klein & Fijn, dus dan hier ook maar het eindresultaat.
Ik maak nog niet zo lang taarten en dit is m'n eerste stapeltaart en ong. m'n 8e taart. In opdracht van mijn moeder, die alles wat ik maak toch wel mooi vindt, alleen is de taart bedoeld om cadeau te geven op een groot feest ter ere van de 60e verjaardag van een bevriend koppel. Best fijn om dat met een leuke taart voor de dag te kunnen komen, dus redelijk wat spanning hier!
De jarige en zijn vrouw zullen komende zomer een grote China-reis maken, vandaar het thema van de taart.
De naam van de jarige staat op de zijkanten van de taart vermeld. Op de achterkant, op verzoek een yin-yang teken ingekleurd met de Chinese en Nederlandse vlag:
Gevuld met botercremevariatie's (Oreokoekjes en Banaan) onderop en aardbeienvlaaiulling met gewone botercrème in het bovenste taartje. Dit ivm houdbaarheid buiten de koelkast, op het feest zal de taart nl. enkele uren op de cadeautafel staan.
Ik was vooraf erg zenuwachtig of wat ik in m'n hoofd had wel uitvoerbaar was en zou overkomen op de taart, maar ik ben érg blij met het eindresultaat.
(En mijn ouders ook gelukkig
)