1

Onderwerp: ik zie door de bomen het bos niet meer

Ik, als beginneling, wil graag wat uitstekers aanschaffen om bloemen te kunnen maken. Ook ben ik opzoek naar een goed gereedschap om puzzelplaatjes te kunnen maken. Is een sugargun ook aan te raden voor beginners? Wat kun je hier precies mee?

Wie o wie kan me een starterspakketje adviseren. Heb heel de webshop al bekeken maar word er helemaal duizelig van.

Re: ik zie door de bomen het bos niet meer

even zoeken via de zoekfunctie op beginner AND spullen en rubriek taartdecoratie algemeen selecteren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ok, dank je.

4

hoi sonja

bloemetjes zijn zowieso heel erg leuk , zeker de plunger cutters (bv daisy)

met de sugargun kun je heel veel , er zitten div schijfjes bij

je kunt een plat randje maken voor de onderkant van je taart , of haren , sliertjes om je puzzel mee af te werken

ik zou m niet willen missen iig

en zou een basic tool setje nemen , met zeker een ball tool

en een soort scherp mesje , vooral als je wil puzzelen

er zijn zoveel superleuke spullen

ik doe het zo , je meld je aan bij de webshop , en ga alles af en zet de dingen die je leuk vind op je ''verlanglijstje''

daarna ga je naar je verlanglijste , en pak je er de dingen uit die je echt wilt hebben/nodig hebt

het is maar net wat je eraan uit wilt geven , want je bent zo een heel hoop geld kwijt

ik ben net begonnen , en heb al heel veel gekocht

maar ik ben er echt suuper blij mee , dit is helemaal mn ding

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

5

Dank je voor je reactie Sam. Ik was idd ook al aan m'n verlanglijstje begonnen. Kom je trouwens uit Roosendaal hier in Brabant? Dan woon ik nl. in de buurt, in Zundert.

6

:Y  ja dat klopt  :)

ik weet niet of je al gekeken hebt bij de ''freubel''

want dat is op 17 april in oud gastel , en dat is hartstikke leuk en lekker dichtbij !

en je kunt dan bij iedereen ns kijken wat ze aan t doen zijn , en wat voor spulletjes ze allemaal hebben

als je dat wilt zou ik je even snel aanmelden want er zijn er al best veel nl

gr sam :)

7

Oh, dank je voor de tip. Ik kan dan helaas niet maar ik ga het wel in de smiezen houden voor evt. een volgende keer. Bedankt

8

ooo meiden en dan zo een verlanglijstje...zeg maar rustig lijst
Ik heb ook al veel te veel gekocht (zegt de man in huis :)
Ik mik het allemaal in mijn mandje en dan er weer uit...en erin.... :Y
Eigenlijk wil ik alles, alles is leuk, dan zie je weer zo een mooie taart in de parade voorbijkomen, en zie je weer dingen die je dan toch echt weer in je mandje moet stoppen  :Y

9

Ja, erg he. Ik hoef nu voortaan in ieder geval niet meer na te denken over wat ik voor mijn verjaardag of moederdag wil hebben.

10

ja is echt om te onthouden hoor , want het is echt gezellig met al de dames :D

en gertien , nou helemaal herkenbaar hoor !

ik heb al zoveel gekocht , en zelfs nog heel veel op mn verlanglijstje staan  :lol:

maargoed , elke hobby kost geld  O-)

kan het een klein beetje goed praten voor mezelf hihiihihiih

11

wat zijn we erg met z'n allen nietwaar :):)
en Sam , helemaal waar hoor alle hobbies kosten geld, en je hebt er zoveel plezier van, dat maakt het weer allemaal goed
dus ik ga mijn verlanglijstje nog maar eens aanvullen  :Y

12

Ja, vind ik ook. Het mag toch best iets kosten. Beetje blijven klooien met wat uitstekers van de klei van m'n dochters blijft ook niet leuk.
Maar wat mij nog niet duidelijk is wat je nu precies allemaal met een sugargun kunt. In de hebshop lees ik bij de beoordelingen ook wel negatieve dingen. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?

13

ik vind m geweldig , en gebruik m echt al vaak

je kunt er bv haartjes/gras , lijntje voor bv randjes/puzzel mee maken , randjes voor je taart mee af te werken enz

ik vind het het geld echt waard :Y

14

Ok, ik ben om. Hopelijk komt ie deze week nog binnen.