Re: mini taartje met mijn eerste lathyrus
Mooi taartje, mooie bloemen en mooi gestyleerd. Kortom supermooi!
Cake It
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini taartje met mijn eerste lathyrus
Mooi taartje, mooie bloemen en mooi gestyleerd. Kortom supermooi!
Die zijn zeker goed gelukt, ik vind ze heel levensecht! 
Dat zijn ook mijn lievelingsbloemen
! Ik heb ze nu ook op de vaas staan en de jouwe zijn niet van echt te onderscheiden, echt super mooi gemaakt
.
Onwijs gaaf zeg!
Erg mooi gelukt allemaal!
Wat een mooi geheel zo samen.
Oh wat knap gemaakt zeg. Heel mooi!
ooooo, ook mijn lievelings bloemen..... en ik ben in augustus pas jarig, dus je hebt tijd zat......
Heel mooi gemaakt meis. 
Dat zijn ook mijn lievelingsbloemen
! Ik heb ze nu ook op de vaas staan en de jouwe zijn niet van echt te onderscheiden, echt super mooi gemaakt
.
Waar in vredesnaam heb jij in deze tijd van het jaar latirus op de kop weten te tikken????? 
Mooie foto en prachtige taartje mooi door zijn eenvoud
.
Gr. Chantelle
Heel mooi Annemiek. Is daar een howto van???
Heel mooi, zien er heel teer uit net als echte! 
Heel mooi Annemiek. Is daar een howto van???
Ja, buiten het boek dat ik heb van Alan Dunn heb ik een filmpje gevonden op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=oA2raWAxuVY
en hele duidelijke foto's op een deens site:
http://www.anarka.dk/kager/sweettut.html
Overigens heb je er wel een sweet pea cutter set voor nodig...
Wonderschoon!
Ik sluit me geheel aan bij alle voorgaande reacties 
Afgezien dat de bloemen onwijs mooi zijn.
Hoe zit dat met die workshop fotograveren? Ik heb gegoogled maar kon het niet vinden! Zulke mooie foto's wil ik ook wel kunnen maken!
Afgezien dat de bloemen onwijs mooi zijn.
![]()
Hoe zit dat met die workshop fotograveren? Ik heb gegoogled maar kon het niet vinden! Zulke mooie foto's wil ik ook wel kunnen maken!
Ik heb een korte workshop gedaan bij Simone van den Berg in Almere. Op haar website junglefrog .com kan je info vinden over haar workshops taartjes fotograferen...
Daar mag je zeker trots op zijn...vind hem prachtig 
Wat zijn ze mooi, ook mijn lievelingsbloemen (krijg ze altijd met moederdag) Super dat het je gelukt is met dat filmpje, ging bij mij niet helemaal.
Groetjes,
Marja
prachtig gemaakt, ik heb het filmpje ook bekeken, maar die van jou zijn vele malen mooier hoor 
mooi zeg, wat zal jouw moeder er blij mee zijn.
Erg leuk!
prachtig.... en trouwens ook mijn lievelingsbloemen!! dusse 
Ze zijn echt geweldig mooi,top!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini taartje met mijn eerste lathyrus