1

Onderwerp: banaan??

Ik heb met de zoekfunctie al wel wat gevonden, maar sommige links doen het niet...

Verzoek was een bananenvulling. Kan ik die maandag maken, dinsdag vullen en de taart wordt donderdag gegeten? Vind ik altijd een beetje eng met vers fruit en slagroom.

Welk recept gebruik ik? Of is er een veiliger alternatief?

Wordt de mousse niet bruin omdat banaan zo snel verkleurt?

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: banaan??

Ik heb laatst een lekkere bananenvulling gemaakt. bc met de mix en dan naar smaak wat saroma-banaansmaak-poeder erdoorheen gedaan. Daarna heb ik er verse plakjes banaan op gedaan. Banaan wordt heel snel bruin maar de smaak blijft lekker. Je kunt de verse banaan ook achterwege laten want zonder was de vulling ook al erg lekker.
Als je er een laagje chocolade over giet zie je trouwens niet dat de banaan bruin is geworden.

Ik ben ook nog maar een beginneling dus als ik ernaast zit hoor ik het graag van de ervarener forumleden.

succes

3 Laatst bewerkt door jolanda71 (28-02-2010 19:47)

Re: banaan??

Ik heb zelf een bananenvulling gemaakt met botercreme met bananenstroop (verkrijgbaar bij ah). Is echt heeeerlijk  :9

Oow en ik zou hem niet dinsdag vullen en donderdag eten. Vind ik te veel tijd tussen zitten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.