1

Onderwerp: draaimolen

Met mijn jongste dochters van 9 en 10 een draaimolentaart gemaakt.
Ze mocht logeren en wilde zo graag wat meenemen.
Dit stond al een poosje op mijn to-do list en gisteren moest ik toch bakken dus dan maar wat extra's in de mixkom.
T'is een leukerd om te maken maar je moet er wel de tijd voor nemen en die ontbrak mij eigenlijk, want van mijn man kwam er op het allerlaatste moment ook nog een taartverzoek.
Voor de volgende ga ik eerder beginnen want de auto's waren nog niet helemaal uitgehard!!
(De blauwe staat aardig slap op de bandjes, haha)
Nou ja, breek je je gebit er ook niet op.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSULQ78D.jpg

2

Re: draaimolen

erg leuk  :Y

Lekker feestelijk rond.....

3

Wat een leuke taart zeg!

4

Gaaf,zo'n draamolen. Zag er laatst ook één op CC. Leuk om te maken!!

5

heel erg leuk!!

Liefs, Zanoni

6

heeel leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Zeer mooi en origineel!!! :Y   :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

8

erg leuk gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Leuk zeg!

10

Heel erg zeker leuk gedaan riette! Moet je maar niet zulke mooie taarten maken, krijg je ook geen verzoekjes hahaha

Groetjes Eline

11

Heey Riette

Das een leuke taart zeg.

je kan ook volgende keer als je meer tijd heb, de auto's van icing maken, net als dat volgeltje van cursus, maar zo zijn ze ook leuk hoor, en die blauwe heeft gewoon een lekker band  :Y

Groetjes Margreet

12

Super! Een tip voor de auto´s: een kwartiertje op 50 graden in de oven en ze zijn hard!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

13

Wauw wat super zeg. Die paaltjes zij potloden??

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

jolanda71 schreef:

Wauw wat super zeg. Die paaltjes zij potloden??

Nee, die paaltjes zijn van die chinese eetstokjes waar ik sierlint omheen heb gedraaid.
En de middelste dikke paal is een rol van de plasticfolie met daar omheen een print van een icingsheet.

15

Wat een leukerd!