Onderwerp: Laat je speelgoed staan schuif gezellig aan voor
SESAMSTRAAT!!

Zelf ben ik er erg blij mee 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Laat je speelgoed staan schuif gezellig aan voor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
SESAMSTRAAT!!

Zelf ben ik er erg blij mee 
Knap gepuzzeld! Pino is echt leuk 
Supermooi gedaan hoor. Hoe maak je die gedraaide sliertjes?
Supermooi gedaan hoor. Hoe maak je die gedraaide sliertjes?
Met de sugargun sliertjes maken en om een kwast wikkelen en met wat lijm op de taart vast zetten...
Oh, heel simpel dus. Bedankt. Ga ik ook eens proberen.
Mooi, heel erg leuk gedaan!
ik vind de achtergrondkleur bij pino helemaal geweldig, maar misschien een domme vraag: hoe maak je die "veertjes" op Pino?
ik vind de achtergrondkleur bij pino helemaal geweldig, maar misschien een domme vraag: hoe maak je die "veertjes" op Pino?
Nee hoor domme vragen bestaan niet, niet vragen dat is veel dommer: met een klein puntschaartje kleine knipjes in de marsepein geknipt.
pokergirl schreef:ik vind de achtergrondkleur bij pino helemaal geweldig, maar misschien een domme vraag: hoe maak je die "veertjes" op Pino?
Nee hoor domme vragen bestaan niet, niet vragen dat is veel dommer: met een klein puntschaartje kleine knipjes in de marsepein geknipt.
Bedankt! 
wauw ik vindt ze super!!!
Dank jullie wel! 
Je mag er ook blij mee zijn, ziet er super uit.
Inderdaad 2 mooie taarten
Daar schuif ik wel voor aan 
Mooie taarten! Daar zal een hoop werk in zitten zeg, prachtig gedaan.
harstikke leuk
Wauw!!! Echt geweldig gepuzzeld! Alle 5 de figuurtjes zijn echt supermooi en goed-lijkend. En het was vast niet gemakkelijk! Complimenten, hier mag je inderdaad heel trots op zijn 
Pino is echt heel mooi gemaakt! 
ik vind ze echt geweldig!!!
Daar wag je wel blij om zijn
mooi gedaan,knap gepuzzeld
dat haar staat n beetj hoog....
heeele leuke taarten 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Laat je speelgoed staan schuif gezellig aan voor