Onderwerp: Nieuw uit omg. Sittard
Hallo taartliefhebber,
Ik hoop dat ik dit bericht op de goeie plek plaats, maar ben alles nog een beetje aan het uitzoeken.
Voor de 1e verjaardag van mijn dochter wilde ik een eigen taart maken. Ik surfde al veel op internet en zag al die mooie taarten staan en dacht.....dat moet ik toch ook kunnen. Heb me alles
uitgezocht en spullen besteld om aan de slag te gaan. Beetje bij beetje leer ik steeds weer nieuwe dingen bij en vraag ik me ook steeds weer nieuwe dingen af, waar ik dan meteen een antwoord op wil. Via deze site heb ik écht al veel geleerd en ben langzaam aan steeds beter in het maken van mijn taarten aan het worden.
Heb nu ook al vragen van mensen hoe ik die mooie taarten maak?? Zelf uitgevogeld en gewoon creatief zijn en durven experimenteren.
Nu ben ik nog lang niet zo goed als de meeste mooie taarten die ik hier zie en zou ik graag workshops willen volgen, maar hier in het zuiden van het land heb ik nog niemand gevonden die dit aanbied, wellicht dat iemand van jullie mij kan zeggen waar ik moet zijn.
Woon in de buurt van Sittard..wie weet waar ik hier in de buurt workshops kan volgen voor taartbakken?
Ik hoor het wel en iedereen veel bakplezier en voor deze site.....bedankt dat jullie er zijn en mijn inspiratie elke dag weer vorm geven!!!
Liefs Sabrina