76

Re: een snel bedankje voor de Media Markt

Olga'74 schreef:

ik vraag me alleen af of de media markt nu niet allemaal ondeugdelijke mixers gaat verkopen, je 3 x terug laten komen voor een reparatie en dan een nieuwe verstrekken..... alleen om een taart te "verdienen" :think:  ;)

Ha, als ze slim zijn wel! :Y

Welke Kenwood heb je nu? Ik heb de Chef Premier. Helemaal goed, wel beetje veel herrie, maar ach, mijn kapsel rijzen zowat de pan uit!

I'm not fat, I'm just short for my weight

77

Ohw, vergeet ik helemaal te zeggen dat het taartje superleuk is!

78

EdithM schreef:
Olga'74 schreef:

ik vraag me alleen af of de media markt nu niet allemaal ondeugdelijke mixers gaat verkopen, je 3 x terug laten komen voor een reparatie en dan een nieuwe verstrekken..... alleen om een taart te "verdienen" :think:  ;)

Ha, als ze slim zijn wel! :Y

Welke Kenwood heb je nu? Ik heb de Chef Premier. Helemaal goed, wel beetje veel herrie, maar ach, mijn kapsel rijzen zowat de pan uit!

ik heb nu dezelfde, maar voor mij is het al minder herrie dan de kenwood km262 die ik hiervoor had. kapsel heb ik nog niet gemaakt met deze miver, ben benieuwd. zet jij hem echt op de hoogste stand met mixen? ik vind 5 al super hard gaan t.o.v. mijn vorige....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

79

Opnieuw een wow  :thumb: ! Ik kijk altijd uit naar jouw taarten. Jij weet steeds net dat ietsje anders uit de hoek te komen. Pure klasse!
Ik ben een fan!

Groetje,
Heidi

80

Ik vind hem hartstikke leuk geworden.
Mooie kleuren combi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

81

Ja, ik heb hem inderdaad bij het beslag kloppen op de hoogste stand staan. Oorbeschermers nodig. Misschien dat het met wat minder ook wel kan.