1

Onderwerp: taartwinkel in Zeeland

Binnenkort begint het campingseizoen weer en zullen we wat vaker in Zeeland vertoeven.
We zitten in de buurt van "Neeltje Jans".
Zit er in die omgeving ook ergens een winkel waar ik taartspulletjes kan kopen?

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

2

Re: taartwinkel in Zeeland

make your cake... maar ik weet niet of ze ook een echte winkel hebben....

Groetjes, Dorothea.

3

Passieux in Goes.

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Ik vind alleen passieux wel behoorlijk duur!!

Make your cake hebben geen winkel, maar als je iets besteld kan je het wel bij een bepaalde punt ophalen in Goes.

5

In Rockanje bij Elma. Dat is niet zo heel ver weg!

6

mirretje schreef:

Make your cake hebben geen winkel, maar als je iets besteld kan je het wel bij een bepaalde punt ophalen in Goes.

Tsja, je moet er wat voor over hebben als je niet in de hebshop bestelt...Vind wel dat je gelijk hebt hoor, t assortiment is ook niet zo heel groot. Maar toch, als liefhebber neem ik er graag een kijkje :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

Liene schreef:

Passieux in Goes.

zit die in het winkelcentrum?

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

8

Liene schreef:
mirretje schreef:

Tsja, je moet er wat voor over hebben als je niet in de hebshop bestelt...Vind wel dat je gelijk hebt hoor, t assortiment is ook niet zo heel groot. Maar toch, als liefhebber neem ik er graag een kijkje :)

Ja het is ook leuk om er te gaan kijken(de eigenaars ken ik, oud collega van mijn man)!!Maar op een gegeven moment eens zitten berekenen wat ik nodig had en het was toch goedkoper om bij de hebshop iets te bestellen.

Ja hoe moet ik uitleggen waar passieux zit. Hij zit vlak bij de Aldi, vlak ook bij een parkeerplaatsen. Anders google effe op passieux goes!!

9

Zit bij de bibliotheek, parkeerplaats voor de deur!

Gr. Jen.
I taart you,

10

Ik woon heel dichtbij de Neeltje Jans, wij staan zelfs 5 min. rijden van ons ook op een camping. Rockanje is wel een stukje rijden hoor. Inderdaad Make your cake, ben ik begonnen om cursussen te volgen. Ik bestel daar ook wel eens wat, en haal het dan bij een Bakker op in Goes. En inderdaad passieux, van horen zeggen is die wel duur. Maar als je naar Dreischor gaat, daar is een hele leuke theewinkel, die werkt samen met make your cake, en heeft daar basisartikelen liggen, en kun je het zo mee nemen.

Groetjes Bianca Wolst

11

Wat is de site van de hebshop?

12

Ik kan uit je vraag niet helemaal opmaken of je op de caming ook wilt bakken en decoreren, of dat je gewoon spuletjes wilt kopen om later thuis te gebruiken?
Als het dat 1e is, kun je je pakje niet op de camping laten bezorgen in overleg met de receptie/eigenaar daar??

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

13

In Middelburg bij Pipoos en bij Dille en Kamille zijn ook 'taartspullen' verkrijgbaar...

14

dit is een topic van 2jaar oud...

Groetjes, Dorothea.

15

xxxchanxxx schreef:

Wat is de site van de hebshop?

www.deleukstetaartenshop.nl

Groetjes, Dorothea.

16

Bij Lekker zoet en meer in Heinkenszand kun je ook terecht voor taart en cupcake spulletjes..

http://curlycreative.blogspot.com/2011/ … -meer.html

Een dag zonder zoet is geen lach op mijn snoet<3
http://curlycreative.wordpress.com

17

Oké, topic is twee jaar oud, maar dat er zo'n winkeltje zo dicht bij mij in de buurt in Heinkenszand zit, heb ik dus nooit geweten en nu wel;-) Bedankt voor de tip. Wel slecht voor m'n portomonee waarschijnlijk :think:

18

In kapelle zit een winkeltje die een klein assortiment heeft. In Heikenszand zit een klein winkeltje met redelijk veel spulletjes , In krabbendijke zit een groenteboer die taart spullen heeft & Intratuin vlissingen heeft ook nog spullen !

Smart critiques, Stupid creates

19 Laatst bewerkt door Martjan (04-02-2012 10:03)

Ohja en pipoos middelburg : )

edit:
oeps zie nu aps dat het 2 jaar oud is :$

Smart critiques, Stupid creates

20

Waar zit Dille en Kamille in Zeeland?
Weet iemand of er ook taartwinkels in Zeeuws Vlaanderen/Sint Niklaas en of Zelzate zit (laatste twee in België).

21

Ik weet dat er zoiezo een Dille en Kamille is in Middelburg Lange Viele dacht ik en Pipoos zit volgens mij in de de Lange Delft in Middelburg. FF googlen;-)

22

Van de Pipoos wist ik het inderdaad dat die in M'Burg zit. Van Dille en Kamille niet! Maar dank je wel, zal weer eens gaan koekeloeren daar :).

23

@Bibi: ik weet dat er in Sluis (Zeeuws Vlaanderen) boven de Aldi een winkel zit die inmiddels ook een flinke wand met taartspulletjes heeft. Geen idee hoe die zaak heet, maar als je het overdekte winkelcentrum tegenover de molen (begin van de grote winkelstraat) binnenloopt, de roltrap naar boven pakt en dan naar de andere kant loopt zie je het vanzelf.

24

bibi89 schreef:

Waar zit Dille en Kamille in Zeeland?
Weet iemand of er ook taartwinkels in Zeeuws Vlaanderen/Sint Niklaas en of Zelzate zit (laatste twee in België).

Er zit een leuk taartwinkeltje in Zaffelare:

http://www.coffeeandcuriosa.be/Coffee_% … elkom.html

Zaffelare-Dorp 41

9080 Zaffelare

ligt tussen Zelzate en Gent

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

25

Martjan schreef:

In kapelle zit een winkeltje die een klein assortiment heeft. In Heikenszand zit een klein winkeltje met redelijk veel spulletjes , In krabbendijke zit een groenteboer die taart spullen heeft & Intratuin vlissingen heeft ook nog spullen !

Waar dan in Kapelle? Wist ik helemaal niet. Mijn allereerste spulletjes heb ik bij Passieux in Goes gehaald.