1

Onderwerp: en nog een nieuwe met nu al mislukte taart in de oven

Hallo allemaal.

Heb net ook al mijn vraag neergezet bij bakken.
Maar zal mij ook even voorstellen.

Ik ben altijd al gek geweest op lekker eten en ook in koken en bakken en eens wat anders proberen in de keuken En nu zit ik al weken naar de parchtige foto's te kijken op dit forum dat ik het tijd vond om zelf ook maar eens iets te gaan doen.

Ik ben gister maar eens naar een winkel gegaan en heb mijn eerste bakspullen aangeschaft. .

De eerste taart staat nu in de oven. Helaas al totaal mislukt. Het hele ding zakte zo in elkaar tijden het bakken. Ik heb daar al een vraag over neergezet. Ik geef niet op en ga stug door. Net zo lang tot het me wel lukt. hahaha
En ik hoop dat het me morgen gaat lukken om  de / een taart te gaan bekleden. Ik zal foto's plaatsen als de eerste taart officieel af is. hahaha.

Nou zo een klein beetje over mezelf gezegd en algaande leren jullie me vanzelf wel kennen. hihi

Groetjes Natasja

2

Re: en nog een nieuwe met nu al mislukte taart in de oven

Hoi Natasja,

Welkom hier op dit zeer verslavende forum!
En inderdaad, gewoon doorzetten, je leert vanzelf de kneepjes en dan bak je binnen de kortste keren super taarten!!

Groetjes van een naamgenootje!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

3

Re: en nog een nieuwe met nu al mislukte taart in de oven

Welkom op dit leerzame en gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day