Onderwerp: Ik ben nieuw!!!
Hallo allemaal!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Diana, mama van 2 prachtige meiden en enige tijd geleden aangestoken met het taart virus. Ik heb 1 keer voor de lol een workshop gedaan. Dat was heel erg leuk. Het resultaat was ook een mooi en vooral lekker taartje! Sindsdien heb ik pas 3 keer geoefend. De eerste keer was een minitaartje voor mijn lieve nichtje die 3 werd. Dat was heel leuk, maar nog niet echt wat ik wilde. De tweede was voor mijn verjaardag. Die was helemaal verknald. Geen goede deegroller, eerste kapsel verprutst, marsepein dat scheurde bij het bekleden... ellende dus! Maar...gisteren heb ik mijn derde taart gemaakt, voor de verjaardag van mijn ouders, en die is helemaal gelukt!!! De volgende taart wordt voor mijn man, 12 april, en daarna mag ik helemaal los gaan op de verjaardagstaart voor mijn dochtertjes!!! Ik ben er klaar voor
Dit is het workshop taartje
Taartje voor mijn nichtje
En mijn laatste creatie en tevens mijn trots
Nou, ik hoop hier nog vaak mijn taartjes te kunnen showen. En verder ben ik hier toch wel regelmatig te vinden voor tips, trucs en informatie! (en de webshop natuurlijk )