Onderwerp: Ik krijg m niet uit de vorm
HHEEELLLPPP. Toen mijn cake´s klaar waren, ontdekte ik dat ik de vorm niet heb ingevet. Hoe krijg ik ze er nu heel uit. Het gaat om een bolle vorm.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ik krijg m niet uit de vorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
HHEEELLLPPP. Toen mijn cake´s klaar waren, ontdekte ik dat ik de vorm niet heb ingevet. Hoe krijg ik ze er nu heel uit. Het gaat om een bolle vorm.
Ik vrees gewoon van niet...
Maar misschien heeft iemand nog goede tips?
dat gaat niet meer lukken vrees ik
Het is toch nog gelukt. Met een spatel heb ik m beetje bij beetje voorzichtig losgeduwd. Ze zijn er veilig uitgekomen! Kan ik weer verder met mn zwangere buik met borsten taart!
Hehe, gevonden....Had ik een antwoord voor je, kon ik de vraag niet meer vinden Nou is het jou al gelukt, maar ik denk dat dit sommige mensen wel eens zal kunnen helpen:
1)Leg je bakvorm met het kapsel er nog in op zijn kop op een taartrooster, bord of theedoek. Neem een grote schone sok. Vul met een pond rijst en knop de bovenkant dicht. Verwarm dit in de magnetron ongeveer 2 tot 3 minuten. De rijst wordt erg heet, dus wees voorzichtig! Drapeer de sok op het gedeelte dat vastzit. Laat een paar minuten staan. Je kapsel moet nu vanzelf voorzichtig loskomen.
2)pak de haarfohn en fohn het gedeelte dat vast zit.
Bron: whatscookingamerica.net
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ik krijg m niet uit de vorm