Onderwerp: Hij is gek op chocola
Kleine bestelling van mn schoonzusje, voor de vader van een vriend. Het enige wat ik weet is dat hij 50 word en gek is op chocola. Dit heb ik er van gemaakt, vind hem zelf heel leuk geworden.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij is gek op chocola
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kleine bestelling van mn schoonzusje, voor de vader van een vriend. Het enige wat ik weet is dat hij 50 word en gek is op chocola. Dit heb ik er van gemaakt, vind hem zelf heel leuk geworden.

En hij is ook heel leuk! Die zal vast in de smaak vallen!
ik vind hem geweldig!!!! super taart haha
Leuk!
Hij is gaaf!!!
Gaaf zeg 
Mooi gemaakt zeg!!
Wat een super leuke taart
heel mooi gemaakt .
Gr. Chantelle
Heel leuk idee
wauw ik vind dit echt je mooiste taart tot nu toe van je
robin was benieuwd of de handen en voeten ook met biscuit waren (ja het oale wief bemoeid zich er ook mee haha)
Dank je wel allemaal!
Enne jantje zeg maar tegen ut oale wief dat de handjes en voeten massief fondant zijn lol. Tis ook maar een heel klein taartje hoor, gemaakt met de kleine blanda 12cm.
wow gaaf hoor, net echt
hij is echt helemaal geweldig!!!!
hij is ook errug leuk!
Wat een leuk idee en zo mooi gemaakt. Daar kijken ze zich zeker de oogen uit! SUPER
He Eline, wat een gave taart zeg, hoe kom je op het idee?
Handjes en voeten heel mooi gedaan hoor.
Zo heb je aan eentje wel genoeg terwijl normaal hier de hele zak leeg gaat, haha.
hij is inderdaad erg leuk geworden
Hij is funny!!!!!!
superleuk gedaan je hebt Red precies hetzelfde gezicht en uitdrukking gegeven. heel knap 
die is gaaf 
Hartstikke leuk taartje, ik had verwacht dat hij groter was dan 12 cm. Maar als ik heel eerlijk ben, had ik een effen onderblaadje genomen, dan komt hij volgens mij nog beter uit!
dank jullie wel voor alle leuke reacties!
helemaal te gek
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij is gek op chocola