1

Onderwerp: inspiratie(loos) lillifeetaart 50 personen help help help

Hallo ik heb een vreselijke leuke opdracht gehad, ik mag dus een lillifee taart maken voor een meisje, voor 50 pers. taartmaten zijn 30.25.20. en evt nog 15 is dit voldoende.?

Maar nu komt het ik heb me best wel verdiept in lillifee veel roosjes roze en strikjes en hartjes, ze zorgt ook voor alle diertjes in het land, en haar lievelingsdier is een eenhoorn.
eenhoorn is geregeld, roosjes en  hartjes, strikjes ook, maar hoe ga ik dit doen

ik wil eigenlijk een grote stapeltaart en het moet een geheel worden, lillifee ga ik boetseren (wendy mag ik een prive workshop)
Wie heeft er tips ideeen etc.
Deze taart wordt ook opgehaald (maar ik raak nu al in paniek hoe moet ik het meegeven)

Ik wil dat de taart er lief en vreselijk mooi uit komt te zien 3of 4 lagen maar dan een geheel

Wie helpt????

Bedankt alvast voor jullie tips

2

Re: inspiratie(loos) lillifeetaart 50 personen help help help

Kan je niet de onderste laag gren doen (land, gras) deze helemaal versieren met rose, bloemetjes, beestjes.
De bovenste twee lagen lichtblauw (lucht)
En lillifee zwevend boetseren en een soort op de taart plakken zodat ze boven het land lijkt te zweven?
Ben ik duidelijk? Ik heb het al helemaal in mijn hoofd.... lijkt mij echt een súperleuke opdracht!!

3

Misschien kun je hier ideeen opdoen?

http://images.google.nl/images?um=1& … mp;ndsp=20

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

4

Zijn er nog meer ideeen ??????