1

Onderwerp: bc mengen met chocolade??? ben nu bezig (graag snelle reacties)

vraagje???

Ik ga choco taart maken, en ik wil de bc ook bruin hebben kan dat???
ik heb chocomouse en choco saus en kleurstof wat raden jullie aan???

of is dit heel dom???

bedankt groetjes
isa

Re: bc mengen met chocolade??? ben nu bezig (graag snelle reacties)

ja hoor dat kan, met cacao of gesmolten choco reep.
ik zou er geen mouse doorgeen mengen, maar chocosaus kiezen denk ik. Neem aan dat het van die dessertsaus oid is...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

ehm.. zou je er dan nog wel mee kunnen afsmeren? (met de chocosaus erdoor? .. voor het afsmeer gedeelte zou ik dan toch voor de kleurstof gaan.. of alleen cacao

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

whaaaa help.....

ik had het laatst ook gedaan maar toen alleen choco saus dessert saus ja geen bc was testertje maar dat was een mislukkertje idd omdat het marsepein er zo vanaf scheurde iets waar ik al bang  voor was, maar deze moet lukken het is namelijk voor verjaardag al is het hele blanke er maar vanaf... weet je wat ik doe mini scheutje aangezien ik geen cacoa in huis heb (normaal wel he) dessertsaus en ik ga het jullie laten weten of het wat word, ben dit x vroeg begonnen dus kan morgen nog alles opnieuw doen als het niks word....

5

poeh.. ehm sorry maar leestekens zouden het wel makkelijker maken wijs te worden uit je verhaal  :+

Je marsepein is toen gesmolten omdat je met chocosaus hebt afgesmeerd.. ik zou nu voor het afsmeren, als je geen cacao in huis hebt toch voor het 'blanke' gaan.. het vullaagje kun je wel chocosaus gebruiken.. (zelfs een laagje puur saus is dan lekker  :9  )

chocosaus bevat water,... water zorgt er toch voor dat je marsepein smelt

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

nutella of zo gaat ook door de bc en kan je nog mee afsmeren

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

7

ok dat heb ik ook in huis,
super doe ik dat wel....
bedankt voor alle reacties....

groetjes bedankt

8

ik zou oppassen met chocosauce door de BC... Ik heb et een keer gedaan voor als vulling ik moest de lagen nog snijden en zo dus de bc de is echt lang had gemixt samen met de chocosauce had ik in een spuit zakje gezet..  +/- 10 mins later was de saus al aan et scheiden van et bc not cool  :nooo

Je heb er nu niks aan maar voor een volgende keer zou ik gewoon een halve reep gesmolten chocolade erdoor mixen

9

nou

ik had een domper bij het doorsnijden, ik weet niet wat ik deed maar het bovenste stuk viel in 8 stukken op de grond geweldig, ik ben ook een x vroeg begonnen hahaha

dus vanmorgen gelijk naar de winkel en alles gehaald ook cacoa dus ik ga het met cacoa doen, de taart staat nu in de oven...

bedankt allemaal