Re: Dora de TROL!!
Ik vind het trolletje erg leuk!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dora de TROL!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat ben je toch een schat!
Ik dacht bij het lezen van de titel ook al "nou komt het", maar ik vind het een prachtige Dora hoor!!!
Bij het naar beneden scrollen kwam ik de echte trol tegen , nou ja, Dora met een bad-hairday
. Gelukkig is je tweede versie echt een verbetering, ik zou er blij mee zijn als het mijn poppetje was geweest! (en dat zegt wat, want ik ben erg kritisch op mezelf hoor).
Groetjes!
Wat ben je toch een schat!
Ik dacht bij het lezen van de titel ook al "nou komt het", maar ik vind het een prachtige Dora hoor!!!
Bij het naar beneden scrollen kwam ik de echte trol tegen, nou ja, Dora met een bad-hairday
. Gelukkig is je tweede versie echt een verbetering, ik zou er blij mee zijn als het mijn poppetje was geweest! (en dat zegt wat, want ik ben erg kritisch op mezelf hoor).
Groetjes!
Het lijkt me inderdaad een verschrikking om Dora te moeten maken, maar ik vind haar goed gelukt hoor! En Boots is helemaal een schatje!
En de taart eronder is ook nog leuk, dus wat wil je nog meer?
Oh sorry hoor, maar ik moet zo lachen om wat je schrijft dat ik bijna vergeet om naar je taart te kijken
Ik moet iedere keer weer lachen als ik je titel zie staan. Wat een trol, ik zou me er niet aan wagen! Maar je taartje is leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dora de TROL!!