Re: Twee total verschillende bruidstaarten
Hele mooie taarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Twee total verschillende bruidstaarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoals altijd zijn deze ook wederom prachtig
de eerste is prachtig erg mooi strak ook. Mag ik vragen wat je tussen de taarten hebt gebruikt wat voor karton en waarmee heb je gestut? Is het met marsepein bekleed.
Dit omdat ik laatst een stapeltaart met marsepein had gemaakt en deze begon in de warme ruimte toch wat te verzakken op den duur.
Er zitten tussen de taarten taartkartons van 3 mm dik (die zilveren).
Ik gebruik altijd maiskolfprikkers om mijn taarten te stapelen.
De taart was bekleed met een dunne laag marsepein met daar over heen weer een dunne laag marshmallow fondant, dit vind ik mooier dan dat je marsepein wit te maken.
Ik denk dat je de taart toch niet goed gestut heb, omdat ik eerder een taart 5 hoog twee dagen van te voren al opgebouwd had en toen moest die nog vervoerd worden en je zag er niets aan,
om deze taart ging het:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=75635
Pr8ig Caroline! De vierkante vind ik helemaal schitterend. Wat een sjieke. Heb je gesugargunt alles? Dat lijkt mij een enorm werk om dat beetje netjes op de taart te krijgen.
Inderdaad alles met de sugargun gedaan.
Ohhhh Die 1e vind ik echt helemaal te gek! Heb hem even opgeslagen als je het niet erg vind...
Nee natuurlijk niet.
waw!!!
dit idee sla ik op, 16 julie 2010 trouwen wij en gaan onze eigen bruidstaart maken....
Wie weet wordt dit ook jullie taart
Daarom zijn het ook oude taarten, en ik heb er nog veel meer, maar dat posten en op mijn site zetten daar ben ik niet zo vlot mee
. En ik heb besloten om het een stuk rustiger aan te gaan doen
en nu maar hopen dat ik het vol kan blijven houden met
te zeggen.
Haha, ik dacht; dat bruidspaar met dat zwaard heb ik al veeeeel eerder gezien!!
![]()
Dat klopt ook; op jouw site!!![]()
Ja... super dus gewoon; allebei!
Leuke taarten,binnenkort mag ik ook een wit met zilver en paarse bruidstaart maken.
Zijn leuke kleuren.
die eerste vind ik echt heeeeel mooi gedaan wauw!
Weer prachtig mooi gemaakt!!
Ze zien er fantastisch uit Caroline!!
Supermooi allebei!!
bedankt voor de tips nu op zoek naar maisprikkers....
mooie mooie mooie taarten
mooi hoor die eerste heb ik opgeslagen voor inspiratie voor aanstaande bruidsparen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Twee total verschillende bruidstaarten