26

Re: Oilily stapeltaart met strik plus een roze stapeltaart met strik

Super!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

27

Alexandra13 schreef:
Brigitta schreef:
Alexandra13 schreef:

Wat een super mooie taarten!!
Vraagje, ik heb zelf ook eens van die ruitjes in de taart gemaakt, maar ik vroeg mij af of jij misschien een tip hebt hoe je dit snel en handig kan doen?

De ene groef is bij mij ook dieper en mooier dan de andere maar het enige foefje dat ik heb is aan de achterkant van de taart beginnen (voor het geval je slecht uitkomt) en op alle plekken goed aandrukken!! Hoop dat je er iets aan hebt.
Hoi,
Brigitta

Wat gebruik je dan om in te drukken? Ik ga nu met een boetseer puntje langs een papiertje... erg omslachtig ha ha ha...
Ik hoor het wel.

Groetjes,
Alexandra

Dat is inderdaad erg omslachtig. Ik ging ervanuit dat je al bekend was met het tooltje. Maar dit is hem dan.....PW DIAMOND      Patchwork Cutter Diamond Design € 4,95 http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … 86068bd5e0
Hier in de shop. Dat maakt het weer een stuk makkelijker en sneller.
Succes,
Brigitta

Groetjes, Brigitta

28

2 prachtige taarten zeg heel erg mooi gedaan!

29

Brigitta schreef:
Alexandra13 schreef:
Brigitta schreef:

De ene groef is bij mij ook dieper en mooier dan de andere maar het enige foefje dat ik heb is aan de achterkant van de taart beginnen (voor het geval je slecht uitkomt) en op alle plekken goed aandrukken!! Hoop dat je er iets aan hebt.
Hoi,
Brigitta

Wat gebruik je dan om in te drukken? Ik ga nu met een boetseer puntje langs een papiertje... erg omslachtig ha ha ha...
Ik hoor het wel.

Groetjes,
Alexandra

Dat is inderdaad erg omslachtig. Ik ging ervanuit dat je al bekend was met het tooltje. Maar dit is hem dan.....PW DIAMOND      Patchwork Cutter Diamond Design € 4,95 http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … 86068bd5e0
Hier in de shop. Dat maakt het weer een stuk makkelijker en sneller.
Succes,
Brigitta

Nee, was ik nog niet bekend mee. Super bedankt voor de tip!! Ga hem snel bestellen net als de sugarcraft gun. Scheelt weer wat werk ;-)

Groetjes,
Alexandra