1

Onderwerp: Celcrafts

Zijn er mensen die ervaring hebben met de celcrafts? Ik wil graag de celcrafts celshapes scrolls (ellenscreativecakes.nl)  aanschaffen, maar twijfel een beetje.
Is het dezelfde werkwijze als met molds?
Hoop dat iemand me uit de twijfel kan helpen!

Dankjewel alvast :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Celcrafts

Linkje ontlinkt, dat is niet de bedoeling :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ow..oeps..sorry :$..even niet bij stilgestaan..

4

Echt niemand? Normaal is er zo gauw reactie....hellup.... :(

5

Je topic was pas 2 uur oud ;) Blijkbaar zijn er niet zoveel mensen die er ervaring mee hebben :)

Het werkt trouwens niet echt net als gewone molds hoor, het is nl. hard plastic dat vrij ondiep is. Je moet het qua techniek eerder vergelijken met tappits, patchworkcutters etc. Het beste gebruik je gumpaste of mexican paste en haal je het eruit met een kopspeld of needle pin.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik heb er eentje met sterren en hartjes.. werkt erg makkelijk
Je wipt ze er zo uit.. :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Marianne schreef:

Je topic was pas 2 uur oud ;) Blijkbaar zijn er niet zoveel mensen die er ervaring mee hebben :)

Het werkt trouwens niet echt net als gewone molds hoor, het is nl. hard plastic dat vrij ondiep is. Je moet het qua techniek eerder vergelijken met tappits, patchworkcutters etc. Het beste gebruik je gumpaste of mexican paste en haal je het eruit met een kopspeld of needle pin.

K weet het :o  en ben normaal ook helemaal niet zo ongeduldig, dan wacht ik altijd gewoon netjes..Maar zat nu gewoon op hete kolen denk k, zat zo in twijfel! Denk dat ik ze toch maar ga aanschaffen om het te proberen..Tappits lukken me ook. Ik ga wel je tip gebruiken van de gumpaste!
Dankjewel in ieder geval :)

8

Ik heb de molds met marsepein gebruikt.. en ging prima, dat waren echter wel redelijk grote vormpjes.. voor de kleine iniminidingetjes zou ik ook gumpaste gebruiken..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!