26 Laatst bewerkt door sandra1 (25-02-2010 13:55)

Re: een snel bedankje voor de Media Markt

hahahha leuk! echt eer van je werk.

en hoe plak jij ze op? met water?

27

je hoor, klein drupje water.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

28

jep, vullen bekleden en versieren!
ik denk dat je dan toch ergens iets niet zo heel erg handig doet?
ik leg drie plakjes fondant neer (heel dun uitrollen en ff door de pasta machine heen. en uitsteken en rechtstreeks op de taart plakken. kind kan de was doen  :shh:

Begrijp ik goed dat je ze door een pastamachine haalt? Dan worden ze toch superdun? of kun je dat ook instellen en waarom doe je dat? worden ze dan extra glad?
Welke fondant gebruik jij meestal?

29

kirstin schreef:

ik leg drie plakjes fondant neer (heel dun uitrollen en ff door de pasta machine heen. en uitsteken en rechtstreeks op de taart plakken. kind kan de was doen  :shh:

Begrijp ik goed dat je ze door een pastamachine haalt? Dan worden ze toch superdun? of kun je dat ook instellen en waarom doe je dat? worden ze dan extra glad?

ja als ik ga decoreren maak ik vaak gebruik van een simpele pastamachiene. ik krijg het met de hand niet zo mooi gelijk matig dun uitgerold, tenminste niet zo snel. de dikte kun je zelf instellen, lfinterdun voor letter tappits en net een klein beetje dikker voor uitstekers. ik gebruik altijd en alleen maar marshmellowfondant

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Gebruik je hiervoor het recept wat bij de recepten staat?

Om mmf fondant te maken bedoel ik..

31

nee, ik koop kant en klaar, lekker makkelijk en ik vind het een hele goede en lekker van smaak. merk regalice. webshop

32

kwebbeltje schreef:

nee, ik koop kant en klaar, lekker makkelijk en ik vind het een hele goede en lekker van smaak. merk regalice. webshop

kijk, hier komen de geheimen van de smit...hi hi hi

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

33

ik vind dat jij super mooie taarten maakt  :)

maar waar halen jullie de tijd vandaan??

34

sandra1 schreef:

ik vind dat jij super mooie taarten maakt  :)

maar waar halen jullie de tijd vandaan??

gaat van mijn huishoudtijd af  :D  :+

35

ow vandaar:):):)

36

Wat een lief, mooi taartje!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

37

een gezellig en lekker taartje!

38

Wat een schattig taartje !!!

Groetjes Suz@n

39

Hij is weer erg mooi!!

Liefs, Zanoni

40

kwebbeltje schreef:
kirstin schreef:

ja als ik ga decoreren maak ik vaak gebruik van een simpele pastamachiene. ik krijg het met de hand niet zo mooi gelijk matig dun uitgerold, tenminste niet zo snel. de dikte kun je zelf instellen, lfinterdun voor letter tappits en net een klein beetje dikker voor uitstekers. ik gebruik altijd en alleen maar marshmellowfondant

Nu ben ik ook nieuwsgierig. Gebruik je MMF voor jouw gehele taart, of alleen voor die randen en de bloemetjes?

Groetjes Suz@n

41

Suz@n schreef:

Nu ben ik ook nieuwsgierig. Gebruik je MMF voor jouw gehele taart, of alleen voor die randen en de bloemetjes?

alles is MMF, tenminste alles wat met dec. te maken heeft, zowel de bekleding als de verdere decoraties. de binnenkant natuurlijk niet he ;)

42

kwebbeltje schreef:
Suz@n schreef:

alles is MMF, tenminste alles wat met dec. te maken heeft, zowel de bekleding als de verdere decoraties. de binnenkant natuurlijk niet he ;)

Nou, ik ga het toch ook eens bestellen...is het lekkerder dan marsepein? Ik wou zeggen, het lijkt me zo zoet, maar ja, dat is marsepein en fondant ook...en daar heb ik nu wel redelijk ervaring mee....ben wel benieuwd hoe mmf werkt...
Ik hou ervan om alles uit te proberen...ook met de foodprinter..ik heb al voor kapitalen besteld om verschillende sheets uit te testen !

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

43

wat een lief taartje en mooi gebaar!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

44

Wat ben jij razendsnel zeg!!!
Super leuke taart weer in zo'n korte tijd....kan ik ook niet hoor!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

45

Mooi taartje weer. Super snel! Wordt ik van mijn leven niet en ook mijn taarttijd gaat van mijn huishouden af :s  :lol:

En wat aardig van je om dit voor de Media Markt te doen. Je kunt niet meer stuk daar.
Volgend jaar de tv? :+

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

46 Laatst bewerkt door e.b.m. (25-02-2010 18:27)

Ontzettend leuke taart! Had je 'm gevuld met iets kant-en-klaars dan? En had je ook nog bc klaar liggen ofzo? (Ja, ook ik wil bij je in de leer om zo snel te kunnen taarten. Vandaar al die vragen :lol:. Het lijkt mij nl. onmogelijk om alle vullingen en bc ook nog in die tijd te moeten maken. Althans, IK kan dat niet :S.)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

47

e.b.m. schreef:

Ontzettend leuke taart! Had je 'm gevuld met iets kant-en-klaars dan? En had je ook nog bc klaar liggen ofzo? (Ja, ook ik wil bij je in de leer om zo snel te kunnen taarten. Vandaar al die vragen :lol:. Het lijkt mij nl. onmogelijk om alle vullingen en bc ook nog in die tijd te moeten maken. Althans, IK kan dat niet :S.)

een mixer die je niet met de hand hoeft te bedienen geeft je natuurlijk al veel vrijheid. verder kost een potje jam opentrekken ook niet veel tijd.  :P fondant had ik nog op kleur liggen van mijn HK taart. dus dat scheelt misschien al wel  :Y  :lol:

48

Super mooi weer en super aardig van je ;)  :) echt!
Je taarten vind ik ook al supermooi, kijk er met veel plezier naar!

49

ik denk dat ze al lang wisten wat jij met je mixer uitspookt!!

Daarom hebben ze m na de 2e reparatie onklaar gemaakt...zodat je nog wel een keer terug moest komen.

Van te voren bedacht dat ze je, wat je ook wilde, vreselijk van dienst gingen zijn.........

En ja hoor...je bent er in getuint!!

Nee hoor meid...tis super lief van je!!!!

50

kwebbeltje schreef:

een mixer die je niet met de hand hoeft te bedienen geeft je natuurlijk al veel vrijheid. verder kost een potje jam opentrekken ook niet veel tijd.  :P fondant had ik nog op kleur liggen van mijn HK taart. dus dat scheelt misschien al wel  :Y  :lol:

Ahhhhhhh, gelukkig: weer een mysterie opgelost! :lol:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"