1

Onderwerp: een snel bedankje voor de Media Markt

mijn mixer ging gisteren kapot. op 2 maanden na 2 jaar oud en bijna dus buiten de garantie. het was de 3e keer dat hij nu kapot ging en normaal gesproken sturen ze dan zo'n apparaat weer op naar hun leverancier en na hun goedkeuring (dat het dus niet mijn fout zou zijn dat dat ding weer kapot ging) zou ik dan een nieuw apparaat kunnen krijgen.
aangezien ik dus geen zin heb om 6 weken lang dat apparaat te moeten missen en alles met een handmixer te moeten doen heb ik na overleg toch gelijk mijn geld terug gekregen en een nieuwe (sterkere) kenwood gekocht, uiteraard moest daar dan weer geld bij, maar ik vind het toch netjes dat zij mij buiten het eigelijke protocol (het lange wachten en met lege handen naar huis gaan) geholpen hebben aan een nieuwe mixer.
dus bij deze een klein bedank taartje
een snelle dit keer, alles ging lekker en was binnen 1 uurtje klaar  :9 (biscuit had ik nog liggen natuurlijk)
ik hoop dat zij het lekker vinden en kunnen waarderen en ik hoop dat ik ze nu ff niet meer hoef te zien voor een mixer
http://94.100.118.196/885200001-885250000/885245801-885245900/885245827_6_0c8P.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een snel bedankje voor de Media Markt

Wat een leukerdje weer kwebbel!!

Volg je hart...want dat klopt!

3 Laatst bewerkt door mariekepieke (25-02-2010 10:24)

voor wat hoort wat! maar dit is wel een leuk idee van je... weten ze gelijk wat je met dat ding uitspookt!  :D
wat een schitterende taart!

liefs marieke

4

Wat een leuk taartje zeg!!!

Groetjes Mies (bakmadam)

lief van je
en super leuke taart

6

heel mooi taartje! heb hem opgeslagen als inspiratie...

Let's have a Cake Good Day !!!

7

Wat een mooi taartje weer. Super kleurencombi ook.

Groetjes Rineke

8

Hij is superleuk zeg. Zal zeker in de smaak vallen daar.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

heeel lief van je en wat een leuke snelle  ;) taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Wat een schatje!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

Een uurtje??! Dus dat is vullen, bekleden en versieren?

Je moet al die bloemetjes toch ook uitstempelen? Daar doe ik al een hele avond over...

12

versierdetaart schreef:

Een uurtje??! Dus dat is vullen, bekleden en versieren?

Je moet al die bloemetjes toch ook uitstempelen? Daar doe ik al een hele avond over...

jep, vullen bekleden en versieren!
ik denk dat je dan toch ergens iets niet zo heel erg handig doet?
ik leg drie plakjes fondant neer (heel dun uitrollen en ff door de pasta machine heen. en uitsteken en rechtstreeks op de taart plakken. kind kan de was doen  :shh:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13

ziet er weer prachtig uit !
Volgens mij ben jij ook iemand die gewoon redenen ZOEKT om een taartje te maken !!!!
Maar, goede service hoor !!

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

14

Oh wat een lief gebaar, van hen, maar zeker ook van jou!
En wat heb je daar weer een prachtige taart voor gemaakt.

Maar ja, uit jouw handen komen alleen maar mooie taarten. Ik kijk er altijd graag naar!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

15

zoals al jouw taartjes , is deze ook weer door een ringetje te halen !

ziet er heel mooi en gezellig uit , en alles is altijd zo strak bij jou elke lijntje en alles  :thumb:

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

16

Leuk/lief gebaar!
En natuurlijk een leuk taartje :)

17

Wow, da's wel heel erg aardig van Mediamarkt, maar ook van jou om zo'n leuk taartje te maken. Ziet er niet als haastwerk uit, mooooi!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

18

leuk taartje weer!

19

goldie schreef:

Volgens mij ben jij ook iemand die gewoon redenen ZOEKT om een taartje te maken !!!!
!!

:Y

20

Alweer zo'n mooie strakke taart van jouw :thumb: . Wie zou dat nou niet waarderen

21

super leuke taart geworden die je weer ff maar inelkaar heb gezet...

ik ben nog lang niet zo snel hoor :(

22

mooi!!!

maar leg jij 3 lapjes op elkaar en steek je dus 3 bloemetjes tegelijk uit of begrijp ik je nu verkeerd :)

23

sandra1 schreef:

mooi!!!

maar leg jij 3 lapjes op elkaar en steek je dus 3 bloemetjes tegelijk uit of begrijp ik je nu verkeerd :)

nee naast elkaar. maar wel gelijk huppetee opplakken die hap...ehm fondant

24

kreeg net trouwens nog een mailtje binnen van de mediamarkt met nogmaals dank en zij hopen dat ik met de nieuwe mixer meer geluk heb en ook dat zij het bijna zonde vinden om het op te eten. ze willen er zeker eerst naar kijken en dan vanmiddag pas eten  :lol:

25

weer een heel mooi taartje!!!

ik vraag me alleen af of de media markt nu niet allemaal ondeugdelijke mixers gaat verkopen, je 3 x terug laten komen voor een reparatie en dan een nieuwe verstrekken..... alleen om een taart te "verdienen" :think:  ;)

fijn is het wel dat je nu een nieuwe mixer hebt!!!