1

Onderwerp: Hoi hoi, ook ik ben nieuw hier!

Hoi iedereen,

Mijn naam is C.J., ben 31 jaar en ik ben ook begonnen met zelf taarten maken. Sterker nog, als het allemaal lukt, heb ik vandaag mijn eerste taart gemaakt. Duuuuuuuuuuuuus...... DUIMEN MAAR DAT'T GOED KOMT!  ;)
Het wordt een verjaardagstaart voor mijn zoontje.
En lukt het goed, dan kan ik strax misschien wel'n prinsessentaart maken voor mijn dochter.

That's it!

Groetjes C.J.

2

Re: Hoi hoi, ook ik ben nieuw hier!

Welkom op het forum. En is `t goedgekomen...?? Vast wel, je kunt hem ook showen in de taartenparade.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Welkom op het forum en alvast heel veel taartplezier!
Pas op het werkt verslavend  :D

Is je eerste taart gister gelukt?

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Heeey,

nou...... Vond het super leuk om te doen, maar had een mooiere taart willen maken. Moet er nog echt handigheid in zien te krijgen zeg.... Had ook maar 3 kleurtjes hahaha.

Baal er wel van dat de zijkant niet super strak is. En vraag me af, wat is nu fijner/mooier werken, marsepein of fondant?

Groetjes CJ

5

Het is persoonlijk wat je fijner vindt werken. De één zegt marsepein en de ander fondant.

Oefening baart kunst en die handigheid komt vanzelf. Ook uitbreiding van je taartspulletjes komt vanzelf.  ;)

Is de taart voor je dochter de volgende? Wanneer is ze jarig?
Anders kan je misschien andere excuses verzinnen :shh:  om een taart te maken :lol: 

Succes met de volgende!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online