101

Re: Wat vertelt deze taart jullie?

Prachtig gedaan, als mama van een engeltje zag ik het meteen!

102

Passie schreef:

Oh wat is dit prachtig, maar wat doet het pijn. Voor mij zouden er inmiddels 7 engeltjes op moeten........ Maar gelukkig ook 1 klein mannetje zonder vleugeltjes, die mijn leven zo ontzettend verrijkt heeft. Ik sta op het punt om na de volgende ivf poging alles achter mij te laten, en het hoofdstuk "kinderen" achter mij te laten. Als het zover komt, zou ik heel graag jouw taart als inspiratie gebruiken dan, als dat mag.....
Ik vind dat je dit werkelijk prachtig gemaakt en uitgebeeld hebt. Ik heb er geen woorden voor.............

Dag meid, dank je wel en natuurlijk mag dat, ik zou me zelfs vereerd voelen!
Ook jou wens ik hierbij heel veel sterkte en kracht toe met het verwerken en steeds opnieuw beleven van het verdriet.
Ook heel veel geluk, succes en sterkte gewenst met de volgende ivf poging!

En ik wil nogmaals iedereen bedanken voor al die lieve reacties, het is heel fijn om te lezen en het doet me goed, dank jullie wel!
Liefs Fulya..

Your cake-wish is my challenge!

103

En ook de rest van alle mama's van al die prachtige mooie engeltjes wil ik ook heel veel sterkte en kracht toewensen met het verwerken maar ook steeds weer opnieuw beleven van hun verdriet. Jullie zijn engelenmoeders en dat is iets heel speciaals!

Your cake-wish is my challenge!

104

wat een mooie taart zeg! En wat verschrikkelijk dat er weer een engeltje bij is.

105

dit heb je echt heel mooi gemaakt. kippenvel !!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

106

Het was me meteen duidelijk toen ik de foto van de taart zag, wat het verhaal er achter is. Echt een hele knappe prestatie als je dat in 1 oogopslag kan laten zien  :thumb:
Dit doet me heel veel, omdat ik zelf helemaal geen kinderen blijk te kunnen krijgen. Ik wens jou en je familie dan ook heel veel geluk en liefdevolle momenten met je nichtje en alle kracht met het verlies van je andere nichtje.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

107

Wat een verhaal....inderdaad, bij het zien van jouw taart was de boodschap direct duidelijk...
Wat is taarten maken toch een prachtige hobby, voor iedere gelegenheid kan je een taart maken, en met vreugde of verdriet, een taart ontvangen blijft denk ik heel speciaal, omdat die speciaal is gemaakt voor je....
Geniet lekker van het tante zijn !!

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

108

o jee hier schieten tranen in mijn ogen (ben zelf een eeneiige tweeling) wat een mooie taart!

109

Wat is dit aangrijpende en zoooo triest, nu moet ik zeggen dat als de taart zag dadelijk aan een baby in de hemel dacht , dus je hebt dat zeer goed weergegeven hoe erg je verhaal ook is!!!
Sterkte voor jullie allen..........

Vele en lieve groetjes Nicole