1

Onderwerp: Woezel en pip

Nou ja......dat moest het worden, ik was totaal niet tevreden met de taart. Stond erg scheef en daardoor had ik er niet veel zin meer in :o

http://94.100.118.35/875950001-876000000/875965901-875966000/875965942_5_3qQO.jpeg
http://94.100.118.153/876900001-876950000/876906601-876906700/876906616_5_lVIj.jpeg

Onderste.
Chocolade biscuit gevuld met een laag gele room, een laag aardbeienjam en een laag chocolade pudding.
midden.
Naturel biscuit gevuld met een laag vanille kwark en 2 lagen bosvruchten pudding.
boven.
naturel biscuit gevuld met een laag aardbeien jam en 1 laag vanille kwark

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

2 Laatst bewerkt door Doran (24-02-2010 22:02)

Re: Woezel en pip

Hij is inderdaad een beetje scheef maar het is wel te zien dat het idee leuk was :)

Wat ik me eigenlijk afvraag of dit dan een taart voor jezelf is of was het een bestelling? Want als het het laatste is heb je er dan nog wel wat aan veranderd? Just curious :)

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3

Hoi Denisjuh,

Je ontwerp en plaatjes van de karakters zijn erg leuk!

Tipje: Ik zou als ik jou was de volgende keer de fondant een stuk dikker laten met uitrollen. Het schijnt hier en daar door en het wordt daardoor een stuk minder bobbelig. En scheve taarten...die heeft iedereen wel eens ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Kadohke schreef:

Hoi Denisjuh,

Je ontwerp en plaatjes van de karakters zijn erg leuk!

Tipje: Ik zou als ik jou was de volgende keer de fondant een stuk dikker laten met uitrollen. Het schijnt hier en daar door en het wordt daardoor een stuk minder bobbelig. En scheve taarten...die heeft iedereen wel eens ;)

Dankjewel voor je tip, normaal heb ik altijd wat dikker marsefond maar deze rolde wel erug makkelijk uit waardoor hij dunner was dan ik dacht :/

Het was dus een bestelling, het enige wat ik eraan gedaan heb is de prijs

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

5

Inderdaad jammer dat hij een beetje scheef staat.
Ik zou ook wat dikker uitrollen!

Voor de rest vind ik hem echt erg mooi  :Y
Mooie kleuren en erg leuke plaatjes!
:thumb:

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!