1

Onderwerp: SPOEDJE Snelle (web) winkel gevraagd!

Hey ik heb jullie hulp nodig! Ik wou vandaag een aantal belangrijke spullen gaan halen in de winkel waar ik normaal kom. Die blijkt niet alles op voorraad te hebben!
Nu zoek ik een winkel en anders een webwinkel die binnen 1 dag verstuurd (is dan meestal met TNT).
Ik heb het echt mega snel nodig en het gaat om een bestelling van rond de 165 euries.
Het is wel belangrijk dat de (web)winkel funcakes verkoopt.
Woon in de buurt van R'dam en ik ga de provincie er niet voor uit zeg maar. Wie kan mij helpen!?

2

Re: SPOEDJE Snelle (web) winkel gevraagd!

Heb je de leukste shop al geprobeerd? Als je nu besteld en betaald heb je grote kans het morgen in huis te hebben.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

jolanda71 schreef:

Heb je de leukste shop al geprobeerd? Als je nu besteld en betaald heb je grote kans het morgen in huis te hebben.

Ik heb vorige keer 1 keer hier besteld, toen is mijn pakketje kwijt geraakt en nadat ik het op een donderdag besteld had heb ik het pas dinsdag binnengekregen.

Dat risico loop ik liever niet weer

4

Misschien is het handig om erbij te vermelden wat je zoekt van funcakes?

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Dat kan overal gebeuren. Ik bestel altijd hier en er gebeurd nooit wat. En ligt dan aan de shop of aan de bezorgers.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

ssabinee schreef:

Misschien is het handig om erbij te vermelden wat je zoekt van funcakes?

Biscuitmix ;)

7

jolanda71 schreef:

Dat kan overal gebeuren. Ik bestel altijd hier en er gebeurd nooit wat. En ligt dan aan de shop of aan de bezorgers.

Bezorgers van GLS natuurlijk! Niet aan de webshop, maar ik las dat je het ook met TNT kunt proberen, denk dat ik dat ga doen. Even kijken hoeveel spullen ze hier ook hebben

8

Spullen voor je taart. Zitten in Dordrecht. Anders even kijken bij Funcakes zelf, daar staan ook verkoopadressen op de site.

9

Het zou indd jammer zijn als we om die reden niet meer bij de webshop gaan bestellen. Dan indd met TNT proberen.

Succes.

10

Petr@ schreef:

Spullen voor je taart. Zitten in Dordrecht. Anders even kijken bij Funcakes zelf, daar staan ook verkoopadressen op de site.

Spullen voor je taart geeft aan dat verzendig 48 na betaling plaats zal vinden, is net iets te lang.

Funcakes heb ik inderdaad afgestruind al ;) Bedankt

11

ik zou de heb shop anders gewoon even bellen :)
nee heb ja kan je krijgen en verzenden ze het misschien vandaag nog. met tnt dan heb je het morgen.
normaal moet je volgens mij voor 2 uur betaald hebben willen ze het vandaag nog verzenden.
succes ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

Heb inmiddels besteld via de webshop van de site en dan hoop ik dat TNT wel op tijd is met bezorgen

Bedankt voor de tips!

13

Ik heb biscuitmix staan, maar dat is helaas Zeelandia.

Kan je niet een oproepje plaatsen in Vraag&Aanbod. Misschien dat een bakster in de buurt wel wat heeft staan wat je kan overnemen en dan kan je het wellicht zo oppikken.

Succes!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

14

ssabinee schreef:

Ik heb biscuitmix staan, maar dat is helaas Zeelandia.

Kan je niet een oproepje plaatsen in Vraag&Aanbod. Misschien dat een bakster in de buurt wel wat heeft staan wat je kan overnemen en dan kan je het wellicht zo oppikken.

Succes!

Het was niet alleen bakmix, het gaat in totaal om een bestelling van 165 euries. Ik heb inmiddels besteld en wilde graag funcakes mix omdat die erg lekker is. Maar bedankt voor de tip!

15

ik zal voor je duimen ;)
ik bestel altijd TNT die zijn snel, wel wat duurder maar goed.
1x via GLS en heb er een week op kunnen wachten! dat doe ik dus nooit meer!
Via ideal betalen scheelt ook altijd :)

16

In ridderkerk zit toch een winkel taartendecoratie denk dat je daar wel kan slagen

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

17 Laatst bewerkt door kicsi (24-02-2010 19:24)

TuxZus schreef:
Petr@ schreef:

Spullen voor je taart geeft aan dat verzendig 48 na betaling plaats zal vinden, is net iets te lang.

Funcakes heb ik inderdaad afgestruind al ;) Bedankt

Er staat dat er binnen 48 verzonden wordt. ;) En alle mensen die al eens bij ons besteld hebben weten dat ze het pakket de volgende dag in huis hebben.
Het is ook altijd op te halen op dezelfde dag als je dat zou willen.

Gr Sonja

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.