1

Onderwerp: Gestopt met roken

mijn moeder is sinds een week gestopt met roken i.v.m. haar gezondheid. (Het gaat haar goed af, maar het houdt haar wel de hele dag bezig) Ze is nu wel bang dat ze erg gaat aankomen, dus ik dacht, zij kan wel een steuntje gebruiken...
Het was een lichte hel om te maken, maar de moeite waard. Ik kon helaas geen asbak vinden waar ik de peuk in kon presenteren.
De Peuk is gemaakt van chocolatemudcake, gevuld met werthersechtecreme, passievruchtencreme en afgesmeerd met botercreme.
Feeback graag!

http://i46.tinypic.com/24eym4j.jpg
http://i50.tinypic.com/e8o6s3.jpg

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

2

Re: Gestopt met roken

Wat voor feedback wil je??? Geloof niet dat dat echt nodig is! Wat een geweldige taart!  :lol:
Jammer alleen dat je je moeder t nóg moeilijker maakt, terwijl ze al bang is om veel aan te komen  ;)

*mijn leven is een geordende chaos*

Och die is leuk  mooi gedaan

4

hij is heel gaaf gemaakt maar ziet er niet zo smakelijk uit om op te eten... :lol:
De vulling klinkt anders heerlijk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

Wat knap van je moeder! En idd..............ze is bang dat ze nu veel gaat aankomen............hihi zal met zo'n taart wel meevallen  ;)

Mooi uitgewerkt, en wat grappig dat het zo in vorm blijft...........heb je daar iets speciaals voor gedaan?

6

Whahahahahah  :lol:  :lol:  :lol:
Super leuk gemaakt!!!  :thumb:

7

Erg goed gedaan!! :thumb:

Hij ziet erg echt uit. Maar ik denk idd ook dat je moeder op deze manier wel gaat aankomen, want hij klinkt ook nog eens een keer verschrikkelijk lekker :9

Maar een kilo erbij is nog altijd gezonder dan roken O-)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

8

Geweldig gedaan. Hij is net echt. :thumb:  :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Die heb je super gemaakt!!!

10

Ik wilde net ook een topic openen bij babbel,dat ik na 40!!! jaar gestopt ben met rokenIk hoop zoooo dat ik het vol houd,niet alleen voor mijn gezondheid maar ook voor het geld.4 dagen heb ik al niet gerookt.Maar men,wat is dat moelijk.

Nu weer even on-topic.Het is een onwijze taart geworden.Knap dat ie zo blijft staan.

Groetjes Elly

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

Hoi,

Wat een mega gave super taart, ik rook zelf ook en weet hoe moeilijk het is om te stoppen.
Ik hoop dat je moeder het vol gaat houden, en niet dat dit weer aanleiding geeft om te roken want hij is wel echt heel realistisch haha.

Petje af en ik heb hem opgeslagen hoop dat dat goed is.

Groetjes Linda.

Het leven is wat je er zelf van TAART.
groetjes Linda.

12

Karin09 schreef:

Wat knap van je moeder! En idd..............ze is bang dat ze nu veel gaat aankomen............hihi zal met zo'n taart wel meevallen  ;)

Mooi uitgewerkt, en wat grappig dat het zo in vorm blijft...........heb je daar iets speciaals voor gedaan?

Thanks voor alle coole reacties, voel me langzaam groeien achter mijn pc.  :o

dat hij zou blijft staan was wel een traantje waard hoor. ik dacht t eerst dat botercreme alleen wel voldoende zou zijn, maar zag em langzaam aan wegglijden. Ik heb rondjes uitgestoken en gestapeld, vervolgens een sateprikkertje erdoor gejast. Vond t niet zo mooi, maar had niks anders voor handen. Andere suggesties welkom.

www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

13

Geweldig! Ga 'm opslaan als je het niet erg vindt. Mijn man is roker, dus misschien kan ik 'm nog eens voor hem maken.

14

wow, wat is die goed gelukt

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

15

super gaaf gemaakt,
mag je trots op zijn......  :thumb:

16

Wauw, knap gedaan zeg! Hij is net echt  :)

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

17

Wauw super gaaf die taart zeg

groetjes Jolien :)

misty schreef:

Ik wilde net ook een topic openen bij babbel,dat ik na 40!!! jaar gestopt ben met rokenIk hoop zoooo dat ik het vol houd,niet alleen voor mijn gezondheid maar ook voor het geld.4 dagen heb ik al niet gerookt.Maar men,wat is dat moelijk.

Nu weer even on-topic.Het is een onwijze taart geworden.Knap dat ie zo blijft staan.

Groetjes Elly

gewoon iedere keer naar de leukste taarten forum komen als je een sigaretje wil opsteken

19

respect voor de mensen die stoppen met roken hoor! Het idee dat ik in mijn hele leven nooit meer een stuk chocola mag eten vind ik werkelijk waar angstaanjagend!
En natuurlijk mag mijn taart opgeslagen worden als favoriet, dat vind ik een hele grote eer!

20

Ieuw! Ik zou er niet graag een hap van nemen, zo echt lijkt hij  :nooo . Superknap gedaan  :thumb:

21

Wat knap gedaan zeg! Hij lijkt net echt

Feedback? Op wat? Echt heel erg mooi! Super!

23

Deze is zo supergoed! Gewldig. :thumb:

24

Supergoed, hopelijk krijg ik ook nog ooit zo'n taart!  :D

25

meid, wat een pracht en wat lief van je... stoppen met roken is zo moeilijk. eigenlijk is het moeilijkste om gestopt te blijven (ik ben een kenner  ;) ) na een dag vinden de mensen die nooit gerookt hebben het heel gewoon en normaal dat je niet meer rookt terwijl je het er zelf, met vlagen, heel lang (misschien wel levenslang) er moeilijk mee kan hebben... dus jouw support kan ze echt wel heel goed gebruiken!

liefs marieke